Antreprenoarea Laura Baldini, originară din Timişoara, a creat acum mai bine de două decenii brandul de ciorapi de damă care îi poartă numele şi pe care consumatorii l-au asociat foarte multă vreme cu o marcă „made in Italy“.
citește mai multAntreprenoarea Laura Baldini, originară din Timişoara, a creat acum mai bine de două decenii brandul de ciorapi de damă care îi poartă numele şi pe care consumatorii l-au asociat foarte multă vreme cu o marcă „made in Italy“.
citește mai multDragoş Arnăutu, CEO al FAN Delivery, o platformă de livrare rapidă parte din grupul FAN Courier, spune că tot mai mulţi oameni îşi doresc să primească bunurile comandate cât mai rapid, iar dovadă pentru acest lucru stă gradul de adopţie peste aşteptări pentru serviciul companiei numit Priority.
citește mai multCentrul de echitaţie Potcoava, din judeţul Dâmboviţa, urmează să îşi dezvolte capacitatea de cazare şi să îşi mărească numărul de cai. Fondatorul, Ionuţ Popescu, spune totodată că vrea să deschidă în acelaşi loc şi o unitate de procesare a laptelui, care va asigura necesarul pentru consumul de lactate al restaurantului din cadrul centrului.
citește mai multViorel Creţu, acţionar şi general manager la Nord Arin, producător de mobilă care îşi trimite la export cea mai bună parte din piesele realizate în Moldova, mai exact la Piatra-Neamţ, spune că piaţa rezidenţială înregistrează o scădere, însă HoReCa, un alt segment pe care compania îşi concentrează atenţia, cunoaşte o creştere în ultima perioadă.
citește mai multFlorin Rădulescu, director de operaţiuni în cadrul producătorului de băuturi spirtoase Prodal 94 şi preşedinte al consiliului director al Spirits România, asociaţia reprezentativă a industriei de profil din România, spune că piaţa băuturilor alcoolice a scăzut în prima parte a acestui an, iar declinul se resimte atât în volume, cât şi în valoare.
citește mai multLaura Sardescu, cofondatoare a Neakaisa.ro, magazin online specializat în comercializarea de obiecte sanitare, spune că unul dintre efectele pandemiei, eveniment care a accelerat digitalizarea companiilor şi a determinat trecerea acestora şi în mediul online, este creşterea costurilor de marketing odată cu o tot mai mare competiţie în virtual.
citește mai multAugustin Drăgan, proprietarul Diverta, estimează o creştere de 25% a businessului în acest an, însă rezultatele finale vor depinde şi de sezonul şcolar, perioadă care reprezintă aproape o treime din încasări.
citește mai multAnca Maria Vlădoi, acţionar al producătorului de vin Domeniul Vlădoi, spune că, în ultimul an, se simte o scădere a vânzărilor atât ca urmare a inflaţiei care a afectat considerabil puterea de cumpărare, cât şi din cauza adaosurilor foarte mari practicate de restaurante.
citește mai multChristophe Weller, fondator al COS, cel mai mare furnizor de soluţii de amenajări şi mobilier în principal pentru spaţii de birouri, spune că prima parte a anului a fost mai lentă din perspectiva noilor proiecte, însă se simte o revenire a cererii din partea companiilor pentru proiectele de amenajare.
citește mai multCătălin Chimir, managing director al Senaria, companie care activează în domeniul construcţiilor, spune că, în această perioadă, segmentul din piaţa rezidenţială care merge cel mai bine este cel de lux, în timp ce produsele destinate mass-market înregistrează cele mai mari scăderi ale numărului de tranzacţii.
citește mai multPandemia şi-a pus puternic amprenta asupra turismului de business, de altfel cel mai afectat sector al turismului în ansamblul său, însă 2023 a venit cu efervescenţa mult aşteptată, aşa că cererea pentru organizarea de evenimente şi teambuildinguri a reapărut odată cu primăvara acestui an.
citește mai multMarius Dan, cofondator al Tudor Personal Tailor, spune că anii pandemiei au afectat considerabil businessul specializat în realizarea de costume made to measure pentru bărbaţi, însă 2022 a adus nu doar o revenire, ci chiar venituri mai mari faţă de 2019, pe fondul unei cereri considerabile pentru evenimente.
citește mai multVlad Florea, CEO al Trend Furniture, producător de mobilă şi furnizor de servicii de amenajare pentru piaţa HoReCa, spune că în 2023 a continuat trendul ascendent început anul trecut, când rezultatele companiei au atins un nivel record, însă executivul se aşteaptă la o scădere a cererii odată cu terminarea perioadei de concedii.
citește mai multComportamentul de consum al clienţilor din piaţa cafenelelor s-a schimbat în ultimul an ca urmare a creşterii preţurilor, însă scumpirile de la furnizori, spune Vasi Andreica, fondatorul reţelei de cafenele Ted’s, au încetat să mai vină, ceea ce este un semnal bun pentru evoluţia din perioada următoare.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE