ZF 15 minute cu un antreprenor
ZF 15 minute cu un antreprenor. Amalia Săftoiu, fondatoarea producătorului de tricotaje Ami Amalia: Am deschis al doilea punct de producţie în Deva şi ţintim să livrăm câteva mii de produse lunar
ZF 15 minute cu un antreprenor. Amalia Săftoiu, fondatoarea producătorului de tricotaje Ami Amalia: Am deschis al doilea punct de producţie în Deva şi ţintim să livrăm câteva mii de produse lunar 18 ian 2024

Ami Amalia, un business care realizează haine trico­tate în propriul atelier din Oradea, a deschis un al doilea punct de producţie în Deva şi ţinteşte să crească vânzările la câteva mii de piese livrate lunar, faţă de câteva sute anul trecut.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Raul Ciurtin, fondator, Verdino: Cine nu investeşte în această perioadă pentru a deveni mai eficient, va face foarte greu faţă perioadei care urmează
ZF 15 minute cu un antreprenor. Raul Ciurtin, fondator, Verdino: Cine nu investeşte în această perioadă pentru a deveni mai eficient, va face foarte greu faţă perioadei care urmează 16 ian 2024

Creşterea costurilor şi problemele economice au pus în aşteptare planurile de investiţii ale multor companii în această perioadă, însă Raul Ciurtin, fondatorul Verdino, producător de alimente pe bază de proteine de mazăre, este de părere că fără investiţii în eficientizarea proceselor, firmele vor trece cu greu peste perioada care va urma.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum arată estimările pentru 2024 pe piaţa de vin? O discuţie cu Oliver Bauer, coproprietar, Crama Bauer 3 ian 2024

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Teodora Burz, Styland: Efeverscenţa din piaţa de fashion nu e neapărat un lucru bun. Fără o reglementare clară, consumatorului îi este greu să identifice şi să înţeleagă ceea ce cumpără
ZF 15 minute cu un antreprenor. Teodora Burz, Styland: Efeverscenţa din piaţa de fashion nu e neapărat un lucru bun. Fără o reglementare clară, consumatorului îi este greu să identifice şi să înţeleagă ceea ce cumpără 28 dec 2023

Teodora Burz, fondator al brandului românesc de modă Styland, este de părere că apariţia a tot mai multor mărci tinere în piaţa de fashion locală nu e neapărat un lucru bun. În lipsa unor reglementări, consumatorului final îi va fi greu să identifice produsele potrivite.

citește mai mult
Care sunt mesajele cheie ale celor circa 100 de antreprenori invitaţi în 2023 la emisiunea ZF 15 minute? Inflaţia şi-a pus amprenta asupra puterii de cumpărare, iar românii sunt mai prudenţi cu cheltuielile
Care sunt mesajele cheie ale celor circa 100 de antreprenori invitaţi în 2023 la emisiunea ZF 15 minute? Inflaţia şi-a pus amprenta asupra puterii de cumpărare, iar românii sunt mai prudenţi cu cheltuielile 27 dec 2023

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor.   Răzvan Crişan, Kane: Estimăm o creştere de 30-40%, avans ce vine din consolidarea businessului, dar şi din inflaţie. Valoarea bonului e mai mare, dar numărul de bonuri a scăzut
ZF 15 minute cu un antreprenor. Răzvan Crişan, Kane: Estimăm o creştere de 30-40%, avans ce vine din consolidarea businessului, dar şi din inflaţie. Valoarea bonului e mai mare, dar numărul de bonuri a scăzut 21 dec 2023

Grupul Kane, ce activează în domeniul ospitalităţii, estimează că va încheia anul cu o creştere a veniturilor situată între 30% şi 40%. Avansul vine din consolidarea businessului - asta după câţiva ani în care piaţa HoReCa a fost afectată de diverşi factori, dar şi din inflaţie.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Radu Dumitrescu, proprietar al grupului de restaurante SHC: Avem în plan să facem între una şi trei achiziţii pe an. Avem constant pe masă câte cinci oferte, dar multe nu se concretizează sau nu se justifică
ZF 15 minute cu un antreprenor. Radu Dumitrescu, proprietar al grupului de restaurante SHC: Avem în plan să facem între una şi trei achiziţii pe an. Avem constant pe masă câte cinci oferte, dar multe nu se concretizează sau nu se justifică 19 dec 2023

Grupul de restaurante SHC îşi propune extinderea portofoliului de localuri atât prin achiziţia de noi jucători, cât şi prin deschiderea unor noi restaurante.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Lanţul de restaurante Japanos, pornit în Bucureşti şi cu o prezenţă pe trei continente, continuă dezvoltarea internaţională şi îşi propune deschideri în Dubai, Algeria şi Kosovo
ZF 15 minute cu un antreprenor. Lanţul de restaurante Japanos, pornit în Bucureşti şi cu o prezenţă pe trei continente, continuă dezvoltarea internaţională şi îşi propune deschideri în Dubai, Algeria şi Kosovo 14 dec 2023

Lanţul de restaurante cu specific japonez, Japanos, care a pornit din Bucureşti, a ajuns astăzi nouă localuri, dintre care şase pe plan local şi câte o unitate în Paris, Abu Dhabi şi Santa Lucia. Planurile companiei pentru viitorul apropiat sunt de a intra pe pieţele din Dubai, Algeria şi Kosovo.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor. Marian Ciupitu, fondatorul Terano Construct: Clienţii investesc tot mai mulţi bani pe piaţa locală. Anul viitor ne aşteptăm să fie mai bun decât 2023
ZF 15 minute cu un antreprenor. Marian Ciupitu, fondatorul Terano Construct: Clienţii investesc tot mai mulţi bani pe piaţa locală. Anul viitor ne aşteptăm să fie mai bun decât 2023 12 dec 2023

Marian Ciupitu, fon­datorul companiei de construcţii Terano Construct, este optimist cu privire la anul viitor, aşteptându-se la venituri sensibil mai mari decât în 2023. Anul acesta a fost unul bun, însă nu din perspectiva unui număr mai mare de clienţi, ci din cea a investiţiilor suplimentare realizate de clienţii deja existenţi.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Zsuzsanna Benedekt, Vitamix: Anul acesta, am deschis 13 magazine şi am ajuns la un total de 62 de unităţi. Mai există loc de dezvoltare
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Zsuzsanna Benedekt, Vitamix: Anul acesta, am deschis 13 magazine şi am ajuns la un total de 62 de unităţi. Mai există loc de dezvoltare 7 dec 2023

Vitamix, un retailer autohton de suplimente naturale, alimente sănătoase şi cosmetice, şi-a extins reţeaua cu 13 magazine în acest an şi a ajuns astfel la un total de 62 de unităţi proprii. În 2023, compania a investit atât în extinderea reţelei de magazine, cât şi în zona de producţie şi logistică.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Răzvan Petrescu, CEO al Made by Society/Vagabond: Vrem să ne extindem în Polonia. Dacă vrem să devenim internaţionali, trebuie să avem un ADN foarte bine implementat
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Răzvan Petrescu, CEO al Made by Society/Vagabond: Vrem să ne extindem în Polonia. Dacă vrem să devenim internaţionali, trebuie să avem un ADN foarte bine implementat 5 dec 2023

Made by Society, fostul Vagabond Studio, una dintre cele mai puternice mărci româneşti de modă prin prisma vânzărilor şi a dimensiunii reţelei de magazine, are în plan să atace o nouă piaţă, după ce a deschis magazine în Bulgaria şi Anglia.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor.  Glass Expert, companie de producţie a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horomnea, realizează proiecte pe patru continente. „Nu prea găsim proiecte în România“
ZF 15 minute cu un antreprenor. Glass Expert, companie de producţie a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horomnea, realizează proiecte pe patru continente. „Nu prea găsim proiecte în România“ 30 nov 2023

Glass Expert, o companie româ­nească de producţie şi montare a sticlei înfiinţată în 2002 de Cătălin Horo­mnea, trimite şi montează sticlă pentru diferite proiecte din Europa, SUA, Africa şi Asia. O mare parte din în­ca­sările companiei vin din con­trac­tele încheiate cu alte firme din afara ţării.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Simion Mureşan, La Salina: Un raport ideal pentru o cramă ca a noastră este de 25% vânzări pe plan extern şi 75% în intern. La noi, circa 10% merge la export
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Simion Mureşan, La Salina: Un raport ideal pentru o cramă ca a noastră este de 25% vânzări pe plan extern şi 75% în intern. La noi, circa 10% merge la export 28 nov 2023

Simion Mureşan, cofondator al cramei La Salina din Turda, spune pentru un business de talia celui pe care îl conduce, ideal ar fi ca 25% din producţie să meargă în extern, iar restul de 75% să reprezinte încasările de pe piaţa locală.

citește mai mult
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Ion Şoloman, Kalapod: Este mult mai scumpă promovarea în online faţă de acum câţiva ani pentru că au intrat foarte multe businessuri în piaţă postpandemie
ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Ion Şoloman, Kalapod: Este mult mai scumpă promovarea în online faţă de acum câţiva ani pentru că au intrat foarte multe businessuri în piaţă postpandemie 23 nov 2023

Pandemia a forţat multe businessuri să intre în mediul online, pentru unele com­pa­nii find singura soluţie pentru a putea supra­vieţui. Dacă toată activitatea s-a mutat în timpul crizei sanitare în mediul virtual, bu­getele de promovare au fost redirecţionate către marketingul online, ceea ce a dus la o creştere a costurilor pentru aceste servicii.

citește mai mult