Un start-up pe zi

Un start-up pe zi: Trei tinere cu experienţă în domeniul consultanţei au investit 12.000 de euro în producţia de tricouri care transmit mesaje prin QR code

Preţul unui tricou al brandului ROTRICO este de 115 lei.

Preţul unui tricou al brandului ROTRICO este de 115 lei.

Autor: Florentina Niţu

07.08.2019, 19:05 487

Într-un an compania îşi propune să vândă circa 2.000 de tricouri.

Mariana Solonari, Alina Ieremciuc şi Mirela Irindea au decis în urmă cu doi ani să îşi lase în urmă joburile din domeniul serviciilor de consultanţă şi să pornească un business propriu în producţie. Ele au vrut să aducă pe piaţă un produs diferit şi au optat pentru tricouri care transmit mesaje prin QR code.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO