Caută doar în titlu
Un start-up pe zi

Un start-up pe zi: Trei tinere cu experienţă în domeniul consultanţei au investit 12.000 de euro în producţia de tricouri care transmit mesaje prin QR code

Într-un an compania îşi propune să vândă circa 2.000 de tricouri.

Mariana Solonari, Alina Ieremciuc şi Mirela Irindea au decis în urmă cu doi ani să îşi lase în urmă joburile din domeniul serviciilor de consultanţă şi să pornească un business propriu în producţie. Ele au vrut să aducă pe piaţă un produs diferit şi au optat pentru tricouri care transmit mesaje prin QR code.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.