Un start-up pe zi

Un start-up pe zi. O antreprenoare din Ploieşti a făcut rocada între lumea maşinilor şi lumea modei şi aşteaptă 140.000 de lei din vânzarea hainelor cu motive tradiţionale

Produsele sunt comercializate prin intermediul site-ului şi sunt livrate în toată România, dar şi în străinătate.

Produsele sunt comercializate prin intermediul site-ului şi sunt livrate în toată România, dar şi în străinătate.

Autor: Florentina Niţu

01.10.2019, 19:40 609

„În 2014, când am început afacerea, am pornit cu doar 50 de cămăşi, acum facem câteva sute într-un an.“

Alice Botnarenco spune că a avut de mică sprit de întreprinzător, astfel că la numai 23 de ani a fondat o firmă de închirieri maşini, după ce a lucrat pentru scurt timp drept broker la Bursa de Valori din Bucureşti. Ca antreprenor a observat cât de mult conformism este în ţinuta de business, purtată de clienţii săi, în mare parte corporatişti, şi a decis să reinventeze cămaşa clasică. Aşa a apărut în 2014 brandul Alisia Enco, prin care antreprenoarea produce şi comercializează îmbrăcăminte cu motive tradiţionale româneşti şi greceşti, după o investiţie iniţială de 20.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO