Un start-up pe zi

Un producător de cosmetice din Cluj vrea să trimită 40% din produsele „made in România“ la export: Businessul românesc poate face pasul către piaţa din Vest, este loc pentru companii

Un start-up pe zi

Compania produce atât pentru segmentul de femei, cât şi pentru bărbaţi, iar preţurile pornesc de la 15 lei pentru un balsam de buze, până la 70 de lei pentru unt de corp

Compania produce atât pentru segmentul de femei, cât şi pentru bărbaţi, iar preţurile pornesc de la 15 lei pentru un balsam de buze, până la 70 de lei pentru unt de corp

Autor: Georgiana Mihalache

05.04.2019, 16:00 783

„Până nu te cunosc consumatorii, dacă nu e un produs unic pe piaţă, trebuie să lupţi.“

Loftiness, brandul de produse cosmetice pus pe piaţă în urmă cu doi ani de antreprenorii Anca şi Cristian Moldovan la Cluj, a ajuns la vânzări de 120.000 de euro în 2018, în creştere cu circa 50% faţă de anul anterior. Anul trecut compania a mers pentru prima dată pe piaţa din Olanda, pe care plănuieşte să se dezvolte în continuare. Local, antreprenorii care au înfiinţat Loftiness analizează posibilitatea deschiderii unui magazin fizic pentru a răspunde cererii din partea consumatorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO