Un start-up pe zi

Reţeta unui business de 400.000 de euro: un brand de încălţăminte, producţie şi un magazin în Centrul Vechi

Diana Nedea (33 de ani) din Bucureşti a decis să creeze propriul brand de încălţăminte în anul 2011 după ce a lucrat mai mulţi ani în corporaţii.

Antreprenoarea adminis­trează două magazine, unul fizic în Centrul Vechi al Capitalei şi altul online, care au înregistrat anul trecut vân­zări de 400.000 de euro.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.