Un start-up pe zi

O tânără arhitectă şi-a vândut motocicleta şi a început o afacere cu genţi pictate manual, din care a câştigat 25.000 de euro

Preţul mediu al unei genţi marca Lyria este de 500 de lei. Cea mai mare comandă de genţi din România a fost în valoare de aproximativ 2.000 de lei, în vreme ce în Statele Unite suma s-a ridicat la peste 1.200 de dolari

Preţul mediu al unei genţi marca Lyria este de 500 de lei. Cea mai mare comandă de genţi din România a fost în valoare de aproximativ 2.000 de lei, în vreme ce în Statele Unite suma s-a ridicat la peste 1.200 de dolari

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.01.2016, 00:05 3132
Armina-Letiţia Poloşan, o tânără de 26 de ani, absolventă de Arhitectură, punea în vara anului 2014 bazele afacerii Lyria, un business prin care promovează genţile pictate manual, în care a investit, pe lângă propriile eco­nomii, banii obţinuţi după ce şi-a vândut motocicleta. A bătut la poarta fabricii de genţi şi produse din piele Desirette, din Săcele, unde a găsit meşteri care i-au fur­nizat materia primă - genţile con­fecţionate din piele de calitate -, şi a început să le picteze.
 
În 2015, primul an complet de la înfiinţarea Lyria, cifra de afaceri a fost de peste 25.000 de euro, iar pentru acest an Armina Poloşan se aşteaptă la vânzări în creştere, în condiţiile în care vinde produse în Anglia, Germania, SUA şi China şi şi-a propus să pătrundă pe pieţele online din tot mai multe ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO