Un start-up pe zi

O tanără a investit 4.000 euro într-un atelier unde realizează genţi cu motive tradiţionale

Toate produsele sunt realizate din iută, iar cele mai vandute sunt genţile de umăr

Toate produsele sunt realizate din iută, iar cele mai vandute sunt genţile de umăr

Autor: Simona Tatu

07.03.2017, 00:05 1281

Cristina Chivu, o tanără de 30 de ani, a investit 4.000 de euro la finalul anului 2015 în afacerea Chlor, un brand prin care promovează folclorul romanesc, iar în prezent înregistrează peste 40 de comenzi lunar, cele mai vandute produse fiind genţile.

"Primul pas a fost achiziţionarea de utilaje şi ustensile pentru amenajarea unui mic atelier, apoi a urmat identificarea furnizorilor de materiale şi accesorii necesare producţiei. În paralel m-am documentat despre asamblarea şi croirea genţilor şi accesoriilor, dar şi cu privire la etnografie, istoria cusăturilor romaneşti, simbolistică şi cromatică", spune Cristina Chivu.

Sub brandul Chlor sunt realizate genţi, portofele, plicuri şi huse de laptop, marca distinctivă a produselor fiind broderia cu motive tradiţonale romaneşti. Pe site-ul atelierului Chlor, preţul pentru o geantă variază între 70 şi 135 de lei, iar preţul pentru o husă de laptop cu motive folclorice este, în medie, 100 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO