Un start-up pe zi

Mădălina Libianu Draghici şi-a transformat pasiunea pentru bijuterii în business şi în 2019 aşteaptă venituri de 200.000 de euro, duble faţă de anul trecut

Un start-up pe zi

Mădălina Libianu Draghici şi-a redescoperit pasiunea pentru bijuteri în urmă cu patru ani, moment în care încă era corporatistă, având un job în domeniul resurselor umane. În 2016 a investit în propriul business 3.000 de euro, iar anul acesta veniturile din vânzarea bijuteriilor produse de ea se ridică la 200.000 de euro, duble faţă de anul trecut.

„Purtam des bijuterii pe care le per­so­nalizam cu pietre şi alte aplicaţii şi pri­meam mereu aprecieri. Astfel, am ho­tărât să fac o pagina de Facebook în care să îmi prezint creaţiile şi aşa au început ce­rerile din partea colegilor şi a prie­te­nilor. În 2016 am hotărât să părăsesc ţara împreună cu soţul meu, pentru că aveam o ofertă de muncă atractivă în Spania, însă lucrurile nu au mers aşa cum ne-am aşteptat am hotărât să începem o afacere în do­me­niul biju­te­ri­ilor“, a spus Mădă­lina Libianu Dra­ghici, fonda­toare Glamadea.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.