Un start-up pe zi

Brandul românesc de îmbrăcăminte Framboise: 70% din cifra de afaceri de 165.000 euro este generată de vânzările online

Un start-up pe zi

Segmentul de ţinute personalizate reprezintă puţin peste 10% din business în acest moment

Segmentul de ţinute personalizate reprezintă puţin peste 10% din business în acest moment

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.01.2020, 18:55 215

„În ultimii 2-3 ani am extins aria de vânzări şi peste graniţele României, iar în prezent livrăm în principalele ţări din Europa şi suntem prezenţi şi în câteva magazine multibrand în câteva capitale europene.“

Brandul de îmbrăcăminte Framboise, business înfiinţat în 2013 de Andreea Pârvan (35 ani) şi Mădălina Dobre (35 ani) printr-o investiţie de 50.000 de euro, a încheiat anul 2019 cu afaceri de peste 165.000 de euro, în creştere cu peste 30% faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO