Un salariu pe zi

Un salariu pe zi. Un customer journey manager câştigă între 900 şi 1.300 de euro net pe lună

Ana Vişian, marketing manager, BestJobs: Candidatul potrivit pentru acest rol trebuie să aibă experienţă de lucru relevantă şi abilităţi de management de proiect, de comunicare, negociere, precum şi de persuasiune. Responsabilităţile diferă de la o companie la alta.

Ana Vişian, marketing manager, BestJobs: Candidatul potrivit pentru acest rol trebuie să aibă experienţă de lucru relevantă şi abilităţi de management de proiect, de comunicare, negociere, precum şi de persuasiune. Responsabilităţile diferă de la o companie la alta.

Autor: Ramona Cornea

02.09.2022, 00:05 483

Un angajat pe poziţia de customer journey manager are un salariu care variază, în medie, între 900 şi 1.300 de euro, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs. Journey management este o practică continuă de cercetare, măsurare, optimizare şi planificare pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi pentru a atinge obiectivele de afaceri.

„Un customer journey manager este persoana responsabilă de analiza continuă a performanţei produselor şi serviciilor unei companii şi de îmbunătăţirea experienţei clienţilor, prin elaborarea de acţiuni în colaborare cu departamentele de specialitate. Candidatul potrivit pentru acest rol trebuie să aibă experienţă de lucru relevantă şi abilităţi de management de proiect, de comunicare, negociere, precum şi de persuasiune. Responsabilităţile diferă de la o companie la alta, însă angajatorii caută de regulă persoane cu abilitatea de a lucra pe mai multe platforme şi care cunosc limba engleză şi o altă limbă străină, de circulaţie internaţională. Oferta salarială medie porneşte de la 900 de euro şi poate ajunge până la 1.300 de euro/pe lună. Companiile care recrutează în acest moment pentru astfel de poziţii caută specialişti în Braşov, Iaşi, Oradea, şi Bucureşti“, explică Ana Vişian, marketing manager, BestJobs.

Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: bonus de limbă străină, tichete de masă, asigurare medicală, platformă beneficii, tichete vacanţă. În prezent, 580 de posturi vacante pentru poziţia de customer journey manager sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Braşov, Iaşi, Oradea şi Bucureşti. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Salariul rămâne criteriul central în selecția jobului, iar într-o piață a muncii tensionată, nu este ușor să atragi talente, mai ales în domeniile cele mai dinamice. Astfel, BestJobs extinde sprijinul acordat atât candidaților, oferindu-le informații salariale relevante, ei putând să facă o analiză completă pentru a-și determina valoarea în piață, dar și angajatorilor prin noul serviciu de tip agenție - HIRE
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO