TrebuieSaRepornimBusinessul

Daniel Gross, Penny Market: Suntem o companie cu origini germane, dar ne adaptăm local. Circa 60% din sortimentul permanent este „made in Romania“, iar 80% dintre furnizori sunt români

Daniel Gross, director general Penny Market: În perioada recentă - lunile martie şi aprilie - procesul logistic nu a suferit mari modificări. Atunci când a trebuit să intensificăm ritmul de aprovizionare a magazinelor, am apelat si la mărci diferite faţă de sortimentul cunoscut deja de clienţii noştri. Dacă ne uităm la primele luni ale acestui an, observăm o uşoară creştere a sortimentului permanent care provine de la furnizori locali.

Daniel Gross, director general Penny Market: În perioada recentă - lunile martie şi aprilie - procesul logistic nu a suferit mari modificări. Atunci când a trebuit să intensificăm ritmul de aprovizionare a magazinelor, am apelat si la mărci diferite faţă de sortimentul cunoscut deja de clienţii noştri. Dacă ne uităm la primele luni ale acestui an, observăm o uşoară creştere a sortimentului permanent care provine de la furnizori locali.

Autor: Cristina Roşca

11.06.2020, 19:30 564

Retailerul activ pe formatul de discount are în România o reţea de peste 250 de magazine şi afaceri de circa 4 miliarde de lei lei în 2019.

Pandemia de Covid-19 a eviden­ţiat importanţa producă­torilor locali de alimente şi nevoia de dezvoltare a industriei de profil, fie că vorbim de fabrici de talie mare, fie de afaceri artizanale. Astfel, această criză generată de pandemie ar putea reprezenta pentru comerţul mondial o inversare a globalizării, dat fiind că odată cu criza sanitară au putut fi observate şi vulne­rabilităţile comerţului internaţional. Perioada postpandemie ar putea aduce schimbări radicale în consum, mai exact achiziţiile nu se vor mai baza atât de mult pe produsele aduse din import, ci pe cele realizate local. Acest trend deja e vizibil, iar retailerii se adaptează rapid.

„Observăm că din ce în ce mai mulţi clienţi preferă produsele locale şi susţin producătorii români. Momentan acestea sunt însă doar ipoteze pe care le vom putea confirma odată cu trecerea timpului şi acumularea de suficiente date care să ne furnizeze informaţii cu privire la eventualele schimbări de comportament“, spune Daniel Gross, director general al reţelei de magazine Penny Market.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro