ZF TechDay

ZF Tech Day. Ionuţ Gherle, director general, UCMS by AROBS: Avem în plan să ne extindem echipa, căutăm oameni şi în programare şi în vânzări sau suport

09.04.2021, 08:00 Autor: Adrian Seceleanu

Compania UCMS din grupul local AROBS, specializată în dezvoltarea de soluţii integrate de management al resurselor umane, are în plan să continue să-şi extindă echipa, posturi libere fiind în mai multe departamente, de la programare până la vânzări.

„Dorim să ne extindem echipa. În ultimul an noi am crescut ca şi echipă cu 8-10 persoane, continuăm această tendinţă ascendentă, căutăm colegi noi care să ni se alăture din diverse domenii - programare, consultanţi, suport, oameni de vânzări“, a declarat în cadrul emisiunii ZF Tech Day Ionuţ Gherle, director general, UCMS by AROBS. „Cred că ştim cu toţii că resursa umană este probabil unul dintre cele mai critice puncte în dezvoltarea unui business şi este destul de dificil dar consider că pentru un nou coleg care să se alăture echipei contează foarte mult industria în care activăm noi, proiectul şi viziunea noastră pe următorii ani şi ceea ce vrem noi să dezvoltăm şi nu în ultimul rând echipa.“

„Există un nucleu cu foarte mare experienţă în cadrul echipei UCMS my AROBS dar şi un nucleu care s-a alăturat în ultimii ani după ce grupul AROBS a preluat compania şi consider că mixul este foarte bun şi foarte util în vederea dezvoltării noastre.“

Compania, cunoscută anterior ca UCSM Group România SRL, a fost înfiinţată în urmă cu 25 de ani, iar în urmă cu circa doi ani a fost achiziţionată în proporţie de aproape 50% de AROBS Transilvania, firmă controlată de antreprenorul clujean Voicu Oprean. În 2020 firma a raportat afaceri de 1,4 mil. euro, plus 28% comparativ cu 2019. UCMS este cunoscută pentru dezvoltarea celor două soluţii software de HR şi payroll, True HR şi dp-Payroll, care oferă servicii integrate de management al resurselor umane şi salarizare. Cele cinci verticale principale în care activează compania sunt producţie & automotive, BPO, banking, retail şi IT.

Pentru acest an, compania are în plan dezvoltarea de funcţionalităţi noi pentru soluţiile sale. “În acest an vom continua strategia definită în 2020 pentru a deservi atât clienţii actuali cât şi potenţiali clienţi noi. Suntem în proces de dezvoltare a unor funcţionalităţi şi module noi care să completeze soluţiile de payroll şi resurse umane. Vedem o tendinţă, în special în zona de administrare a resurselor umane în ultimul timp şi vrem să completăm şi să aducem anumite funcţionalităţi noi. Una dintre ele ar fi completarea modulului de lucru de acasă astfel încât la un moment dat să ajungem să cunoaştem şi distanţa între cei care lucrează la birou în sistemul acesta hibrid. Discutăm şi de alte module care privesc partea de analiză a datelor, astfel încât departamentele de HR să poată urmări nişte tendunţe interne privind oamenii, privind zona de educaţie, privind zona de carieră şi avansare în carieră. În principal dorim să ne adaptăm cerinţelor pieţei şi să fim în ton cu ce îţi doresc clienţii noştri şi cu ce ne aduce viaţa şi contextul în care trăim. Din punct de vedere al cifrelor ne dorim o tendinţă pozitivă, o creştere de două cifre, probabil  - având în vedere cum a început anul şi discuţiile pe care le avem în momentul de faţă - ne dorim să fim constanţi în această creştere, probabil undeva pe la 20% ar fi o creştere bună pentru noi în acest context”, a afirmat Gherle.

Un motoiv pentru care companiile caută să îşi schimbe în prezent furnizorul de soft de HR sau payroll este legat de inabilitatea de a adapta soluţia la noul context creat de pandemie. “Mai sunt companii care îşi doresc soluţii şi aici sunt câteva specte pe care o companie mare le urmăreşte. Sunt companii care lucrează în momentul de faţă cu soluţii care nu mai fac faţă nevoilor lor, şi care poate nu s-au adaptat în timp util contextului în care trăim şi atunci este nevoie de o soluţie completă, mai adaptabilă, care poate fi particularizată astfel încât să se plieze mai bine pe nevoile şi cerinţele pe care le au. Un alt aspect foarte important şi care cumva ne-a încercat destul de greu în ultimul an a fost legat de modificările legislative - am avut foarte multe modificări legislative în această perioadă, unele datorate legiuitorului care a încercat să vină cu anumite beneficii sau anumite subvenţii pentru industriile afectate de pandemie. Dacă în spate, la departamentul de suport, nu ai o echipă foarte bine pregătită şi o soluţie care să se poată particulariza foarte repede, de foarte multe ori nu ajungi să implementezi toate modificările şi clienţii - este clar - au de suferit pentru că totul se traduce într-un volum de muncă mai mare pentru ei astfel încât să respecte toate cerinţele şi să livreze toate declaraţiile până în data de 25 a lunii.”

 

Emisiunea ZF TechDay este realizată de Ziarul Financiar cu susţinerea Orange Techday