Caută doar în titlu
Supliment ZF Retail 2021
O piaţă în perpetuă schimbare
O piaţă în perpetuă schimbare 31 mar 2021

Fie că mergem la supermarket, că ne cumpărăm ceva de la farmacie sau că ajungem până la mall pentru a ne completa garderoba, fie că alegem să comandăm ceva online - acum aproape orice e disponibil în mediul virtual -, comerţul e omniprezent în viaţa de zi cu zi.

citește mai mult
Pandemia şi impactul asupra consumului privat: Apetitul pentru mobilă şi produse electrocasnice e mare, dar vânzările de modă şi carburanţi au suferit şi suferă încă. Online-ul e câştigătorul suprem
Pandemia şi impactul asupra consumului privat: Apetitul pentru mobilă şi produse electrocasnice e mare, dar vânzările de modă şi carburanţi au suferit şi suferă încă. Online-ul e câştigătorul suprem 31 mar 2021

Pandemia de COVID-19 a lovit, într-o măsură sau alta, toate sec­toarele din comerţul cu amă­nuntul, însă impactul în vânzări variază puternic.

citește mai mult
Comerţul în cifre: 215.000 de firme cu 845.000 de salariaţi fac afaceri de 650 mld. lei anual. Comerţul este cea mai importantă „industrie“ a României dacă ne raportăm la cifra de afaceri totală a companiilor care şi-au declarat acest obiect de activitate
Comerţul în cifre: 215.000 de firme cu 845.000 de salariaţi fac afaceri de 650 mld. lei anual. Comerţul este cea mai importantă „industrie“ a României dacă ne raportăm la cifra de afaceri totală a companiilor care şi-au declarat acest obiect de activitate 31 mar 2021

Comerţul în ansamblul său este un do­meniu ce grupează sub aceeaşi umbrelă atât lan­ţurile de hipermarketuri şi super­marketuri, micii comercianţi, farmaciile, magazinele de modă, cosmetice, mobilă sau electro­casnice, cât şi traderii agricoli, distri­bui­torii de medicamente sau vânzătorii de ma­şini.

citește mai mult
Pariul pe digitalizare al retailerilor: de la optimizarea proceselor interne pentru asigurarea vitezei de reacţie la carduri de cumpărături şi aplicaţii
Pariul pe digitalizare al retailerilor: de la optimizarea proceselor interne pentru asigurarea vitezei de reacţie la carduri de cumpărături şi aplicaţii 31 mar 2021

Pandemia de COVID-19 a dus la o accelerare a digitalizării în mai toate domeniile, inclusiv în comerţ. Aici însă, situaţia diferă de la un jucător la altul, marii retaileri internaţionali din comerţul alimentar sau din modă pariind pe cele mai noi idei şi tehnologii încă de acum câţiva ani, anticipând importanţa digitalizării unui business.

citește mai mult
Ce produse şi-au făcut loc în coşul de cumpărături al românilor în 2020? Dezinfectantul de mâini şi spirtul, cele mai mari creşteri
Ce produse şi-au făcut loc în coşul de cumpărături al românilor în 2020? Dezinfectantul de mâini şi spirtul, cele mai mari creşteri 31 mar 2021

Vânzările de alimente, bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei au crescut la nivelul lui 2020, ajutate de pandemia de COVID-19, care în anumite perioade ale anului i-a făcut pe români să intre în frenezia cumpărăturilor.

citește mai mult
Brandul, factor decisiv la cumpărături: apetitul pentru mărci româneşti schimbă piaţa
Brandul, factor decisiv la cumpărături: apetitul pentru mărci româneşti schimbă piaţa 31 mar 2021

În industria bunurilor de larg con­sum, brandul joacă un rol tot mai im­por­tant în procesul de achiziţie, iar eti­cheta „made in Romania“ a ajuns să fie factor decisiv de multe ori. Tocmai de aceea în ul­ti­ma perioadă pe rafturile ma­gazinelor îşi fac loc tot mai multe bunuri fabricate lo­cal.

citește mai mult
Schimbări în peisajul de retail: toată lumea vinde de toate. Consumatorul vrea să meargă într-un singur loc la cumpărături, să fie simplu şi aproape de casă
Schimbări în peisajul de retail: toată lumea vinde de toate. Consumatorul vrea să meargă într-un singur loc la cumpărături, să fie simplu şi aproape de casă 31 mar 2021

Comerţul tradiţional a revenit în prim-plan. Hipermarketurile au fost avantajate în pandemie de oferta largă de produse, mai ales în lockdown, când alte magazine nonalimentare s-au închis.

citește mai mult
Shoppingul viitorului: online vs. offline, mall vs. stradal. Cine câştigă? Mallurile vor rămâne principala destinaţie de cumpărături a românilor, iar comerţul viitorului va fi un mix de online şi offline
Shoppingul viitorului: online vs. offline, mall vs. stradal. Cine câştigă? Mallurile vor rămâne principala destinaţie de cumpărături a românilor, iar comerţul viitorului va fi un mix de online şi offline 31 mar 2021

Centrele comerciale şi mallurile vor rămâne în viitor principala destinaţie de cumpărături a românilor, deşi pandemia a dus la o scădere importantă a traficului acestora în 2020 şi la început de 2021.

citește mai mult

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.