Supliment ZF Branduri românești

(P) Mobexpert. Brandul românesc nr. 1 în mobilier şi decoraţiuni, de peste 28 de ani

1 mar 2021 Autor: Publicitate

Povestea Mobexpert a început în 1993, într-un spaţiu de numai 150 de metri pătraţi, în magazinul Unirii din Bucureşti, iar în prezent a ajuns la o reţea de 26 de magazine, opt fabrici concentrate în patru centre de producţie, trei platforme logistice şi clienţi externi în cele mai importante pieţe europene.

Grupul Mobexpert înseamnă, însă, mai mult decât magazine de mobilier. Fondat acum peste 28 de ani, brandul este astăzi numărul 1 pe piaţa de mobilier şi decoraţiuni din România, cu peste 1.000.000 de oameni care vizitează lunar magazinele şi cu o reţea globală de peste 400 de furnizori.

Încă de la început, Mobexpert şi-a propus să îmbunătăţească viaţa clienţilor oferind produse de calitate superioară la preţuri accesibile. Aceasta a dat naştere unei soluţii care avea să devină factorul emblematic al brandului, proiectarea şi fabricarea locală a colecţiilor proprii de mobilier şi canapele.

Peste două treimi din mobilier este realizat în fabricile Mobexpert din România. De la prelucrarea lemnului la design, proiectare, import, logistică şi retail, grupul integrează toate activităţile pentru a putea oferi o gamă variată de produse pe măsura nevoilor şi a aşteptărilor clienţilor. Foloseşte în mod inteligent resursele, din respect pentru client şi mediu, eliminând orice cost care nu este absolut necesar.

Toate acestea au făcut ca la peste două decenii de existenţă, Mobexpert să devină unul dintre cele mai apreciate branduri româneşti.

În urma pandemiei, românii şi-au schimbat obiceiurile de cumpărare, preferând produsele fabricate în ţară pentru a sprijini economia naţională. Mobexpert s-a alăturat efortului cu o campanie de reduceri dedicată mobilierului românesc, desfăşurată imediat dupa ieşirea din lunile de izolare, care a rezultat într-o creştere a vânzărilor online cu 600% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019.

Cu toate că showroom-urile au fost închise timp de o lună în perioada izolării, la finalul anului 2020 cifra de afaceri a grupului a fost la acelaşi nivel cu cea din 2019, însă cu o contribuţie semnificativ mai mare a vânzărilor de produse româneşti. Acestea au crescut cu 20% la nivelul întregii companii, respectiv cu 200% în mediul online. Clienţii au fost interesaţi în special de gamele fanion ale Mobexpert: Jazz, Elisabeth, Louis Philippe, Chocolate, Denver.

„În 2020 am observat orientarea clienţilor, dar şi a furnizorilor, către produsele româneşti, am primit încrederea şi susţinerea lor, iar pentru asta suntem extrem de recunoscători. Pentru 2021, ne propunem să creştem semnificativ ponderea produselor româneşti în cifra de afaceri, oferind în continuare clienţilor noştri calitate la un preţ corect. Suntem foarte atenţi la detalii şi la tendinţele pieţei, vom continua să producem piese de mobilier noi, frumoase, de calitate, care să aducă bucurie în casele oamenilor.” spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Cele mai noi tendinţe în design, materiale şi stil de viaţă se regăsesc în showroom-urile Mobexpert şi pe mobexpert.ro în acelaşi timp cu apariţia lor în marile reţele de retail globale.


Noua colecţie de mobilier şi decoraţiuni Hello, Beauty! prezintă diversitate şi confort. De la mobilier pentru living, la mobilier pentru dormitor şi zona de dining, noua colecţie cuprinde atât piese minimaliste, realizate în linii simple, cât şi modele clasice şi elegante. Nu lipsesc produsele aspectuoase fabricate în România precum colţarele moderne, canapele şi fotolii din piele sau stofă, dormitoarele cu finisaje de calitate superioară.

Stilul şi calitatea rămân însă neschimbate şi sunt o promisiune oferită de Mobexpert în fiecare an. O promisiune apreciată patru ani la rând cu distincţia Superbrands.