Supliment ZF Branduri românești

(P) Auchan celebrează mărcile autohtone cu tradiţie, printr-o iniţiativă unică: Clubul Mărci Emblematice Româneşti

26.02.2021, 08:00

De Dragobete, Auchan şi Clubul Mărcilor Emblematice desfăşoară o nouă acţiune prin care invită românii la cumpărături româneşti cu dragoste.

Din dorinţa de a aduce în atenţia românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan a lansat Clubul Mărci Emblematice Româneşti şi, în cadrul acestuia, secţiunea Clubul Mărci Româneşti de 100 de ani. Prin acest proiect, compania îşi propune să dezvolte în cadrul reţelei sale de magazine, ca şi în social media, pe termen lung, acţiuni menite să evidenţieze mărcile înfiinţate pe plan local, care se bucură de o îndelungată tradiţie, în unele cazuri chiar şi de peste un secol.

Proiectul a debutat în 2020, cu ocazia Zilei Naţionale a României, reunind peste 30 dintre cele mai renumite mărci din diverse categorii de consum. Timp de două săptămâni, acestea au beneficiat de o expunere specială în cadrul hipermarketurilor Auchan din ţară, oferind clienţilor o adevărată paradă de 1 Decembrie. Astfel, milioane de români au putut să redescopere produsele celor mai emblematice mărci româneşti, cu tradiţie.

„Ne propunem să celebrăm cele mai longevive mărci româneşti care se regăsesc în casele şi inimile românilor de zeci şi chiar sute de ani. Gândit pe termen lung, acest proiect are misiunea de a aduce în atenţia consumatorilor produse şi mărci tradiţionale româneşti, sprijinind, astfel, şi producătorii locali mai tineri în a-şi construi un istoric cât mai îndelungat şi de a intra în clubul mărcilor cu tradiţie de peste 100 de ani. Pe această cale, lansăm o invitaţie către partenerii noştri de a se alătura acestei iniţiative de recunoaştere şi susţinere a brandurilor locale, un proiect pe care îl considerăm nu doar util, ci şi necesar pentru piaţa de retail.” Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Prin această iniţiativă unică pe piaţa locală de retail, Auchan îşi propune să popularizeze şi să aducă permanent în atenţia clienţilor mărci şi produse locale reprezentative, construind alături de membrii celor două cluburi proiecte speciale, menite să sprijine producătorii români şi consumul de produse româneşti, pe tot parcursul anului. Este o iniţiativă pe termen lung menită să coaguleze şi mai multe mărci româneşti renumite, prin acţiuni de promovare, in store şi social media.

„Iniţiativa Auchan vine într-un moment extrem de sensibil pentru piaţa românească şi cu siguranţă va contribui la un proces de educare a consumatorilor pentru încurajarea consumului de produse locale. Este un proiect care are la bază atât empatia faţă de mărcile locale, cât şi încrederea în calitatea acestora şi puterea lor de a genera consum. Admirăm acest act de solidaritate şi de consideraţie faţă de producătorii români. Suntem mândri de longevitatea şi relevanţa mărcilor noastre: Kandia (1890), Rom (1964) şi Măgura (1977) şi ne onorează prezenţa în acest club. Avem certitudinea că vizibilitatea acordată mărcilor româneşti va crea o relaţie aparte, foarte apropiată, între Auchan şi consumatorii săi, iar pentru noi, ca producători, o şansă în plus de a duce mai departe gusturile şi valorile locale”.  Gabriela Munteanu, Director Marketing Kandia România.

În continuare, Auchan invită şi alte mărci româneşti emblematice să se alăture clubului, iar împreună să creeze acţiuni în beneficiul clienţilor.

Sărbătorirea Zilei Naţionale 1 Decembrie cu mărcile emblematice

Clubul Mărcilor Emblematice Româneşti reuneşte 34 de mărci naţionale:

ALBALACT // BANEASA // BERGENBIER // BORSEC // BUGECI // BUCOVINA // CAROLI // CIUCAS // COTNARI // CRIS-TIM // DACIA PLANT // DERO // DOINA // EDENIA // FAGARAS // FARES // FARMEC // GEROVITAL // KANDIA // LONCOLOR // MAGURA // MATACHE MACELARU // NAPOLACT // NUFAR // PLAFAR // POIANA // ROM // SANO VITA // SCANDIA // TIMISOREANA // TRIUMF // UNISOL // URSUS // ZAREA

 

Unele dintre ele având o vechime mai mare de  100 de ani: 

BORSEC // COTNARI // DERO // KANDIA // SCANDIA // TIMISOREANA 

 

 

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.