SIGNAL IDUNA TE ASIGURĂ

Ce pot face companiile pentru sănătatea angajaţilor?

25.03.2024, 11:41 Autor: Publicitate

În prezent, echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală a devenit crucial, fiind recunoscut ca un element esenţial pentru bunăstarea şi productivitatea angajaţilor. Sănătatea mintală a acestora devine o preocupare din ce în ce mai importantă pentru companiile orientate către binele echipei lor. În contextul tot mai dinamic al mediului profesional, companiile îşi extind responsabilităţile dincolo de simpla oferire a salariilor şi a beneficiilor tradiţionale, conştientizând că sănătatea acestora nu se limitează doar la aspectele fizice, ci include şi starea lor mintală. În această perspectivă, consilierea psihologică şi telemedicina au devenit servicii cheie, cu un impact benefic major asupra recrutării şi a retenţiei talentelor, contribuind simultan la menţinerea unei forţe de muncă mai sănătoase şi mai productive, în general. Mai mult decât atât, ele sunt adesea mai accesibile financiar pentru companii, oferind beneficii substanţiale la un cost mai redus. În plus, pot fi extinse către toate tipurile de contracte de muncă: independente, hibride, la distanţă, cu normă întreagă sau redusă.

Asigurarea de sănătate SIGNAL IDUNA vine în sprijinul companiilor de orice tip şi dimensiune, prin pachetul modular de servicii pe care îl pot accesa, care include chiar şi aceste două servicii, ce oferă un suport constant şi adaptabil.

Telemedicina, un serviciu în favoarea angajatorului şi a angajatului

În ultimii ani, digitalizarea şi comunicarea au redefinit şi revoluţionat asistenţa medicală. Telemedicina a devenit tot mai populară atât în rândul profesioniştilor din domeniul medical, cât şi în rândul companiilor şi angajaţilor, datorită accesibilităţii şi eficienţei pe care le oferă. Prin intermediul acesteia, angajaţii au acum posibilitatea de a beneficia de consultanţă medicală şi tratament în orice moment, eliminând necesitatea de a se deplasa la un cabinet medical sau la un spital şi economisind cele mai valoroase resurse - timp şi bani. Oricând şi de oriunde, folosind telefonul, tableta sau un calculator, cu ajutorul serviciului de telemedicină pot intra în legătură cu un specialist pentru a obţine informaţii avizate despre problemele medicale întâmpinate. Mai mult, prin asigurarea de sănătate SIGNAL IDUNA, se pot programa la o consultaţie pentru telemedicină simplu şi rapid, prin aplicaţia Signal Care Assistant.

Telemedicina facilitează accesul angajaţilor în mişcare la îngrijire medicală de calitate, eliminând nevoia de amânare a tratamentelor din cauza responsabilităţilor personale sau profesionale. În plus, contribuie la reducerea costurilor de asigurare şi limitează cheltuielile companiilor cu asistenţa medicală, prin accesul la numeroase specialităţi acoperite: medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie sau pediatrie. 

Consilierea psihologică: o investiţie în sănătatea mintală

Prin facilitarea accesului la consilierea psihologică, companiile care aleg asigurarea de sănătate SIGNAL IDUNA nu doar sprijină sănătatea mintală a angajaţilor, dar şi demonstrează angajamentul lor faţă de bunăstarea şi dezvoltarea echilibrată a întregii echipe.

În vremuri provocatoare ca cele pe care le traversăm, gestionarea emoţiilor multiple poate aduce cu sine provocări precum anxietatea, depresia sau retragerea socială. De aceea, serviciile de consiliere psihologică reprezintă o resursă valoroasă pentru angajaţi, oferindu-le sprijinul necesar pentru a depăşi obstacolele şi a deveni mai rezistenţi în faţa problemelor cu care se confruntă.

Mai mult, serviciile de psihoterapie prin telemedicină reprezintă o alegere strategică pentru angajatori, într-o lume competitivă a forţei de muncă, iar integrarea acestora în poliţele de asigurare oferite angajaţilor este esenţială pentru accesul rapid la programări.

„Integrarea serviciilor de consiliere psihologică şi a îngrijirii medicale la distanţă vor deveni o componentă esenţială a culturii organizaţionale în perioada imediat următoare. Industria IT se remarcă prin adoptarea extinsă a acestor servicii, familiarizându-se anterior pandemiei cu avantajele lucrului integral la distanţă, dar şi cu riscurile asociate. Totuşi, observăm o creştere a interesului şi în alte sectoare, întrucât devin tot mai evidente problemele de adaptare pe termen mediu şi lung pentru cei care nu sunt obişnuiţi să lucreze 100% remote. Aceste probleme includ anxietatea şi burn-out-ul cauzate de izolare, dificultăţi întâmpinate atât în perioada pandemică, cât şi post-pandemică. Prin oferirea acestor beneficii reale şi tangibile, împreună cu o abordare proactivă în gestionarea resurselor umane, companiile nu doar consolidează angajamentul faţă de echipă, ci contribuie şi la crearea unui mediu de lucru durabil şi sănătos”, precizează Sorin Anghel, Expert Consultant Healthcare SIGNAL IDUNA.

Asigurarea de sănătate SIGNAL IDUNA vine la pachet cu o serie de beneficii extinse, incluzând un Call Center disponibil 24/7 şi o aplicaţie gratuită - Signal Care Assistant, accesibilă atât pe dispozitive mobile, cât şi pe web. Această aplicaţie permite angajaţilor să îşi administreze uşor asigurarea şi să încarce documente medicale. Mai mult, aceştia au posibilitatea să îşi programeze singuri consultaţiile la oricare clinică, spital sau laborator medical privat din România, fără a aştepta perioade lungi pentru obţinerea programărilor dorite. De asemenea, beneficiarii asigurării au acces la serviciile oricărui medic, indiferent de specializare şi grad.

Pentru a afla mai multe despre beneficiile extinse pe care asigurarea de sănătate le poate oferi, solicită o ofertă personalizată! Un consultant dedicat de la SIGNAL IDUNA te va contacta şi te va ajuta să iei cea mai bună decizie pentru protecţia companiei şi a echipei tale.

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea SIGNAL IDUNA TE ASIGURĂ