Patru firme româneşti au câştigat, de-a lungul ultimilor cinciani, contracte cu CNADNR a căror valoare, de peste 1,66 miliarde deeuro fără TVA, depăşeşte 1% din PIB-ul României. În ciuda crizei,anii electorali 2008-2009 au fost cei mai profitabili pentruafacerile regilor asfaltului. Mare parte a acestor sume nu au merscătre construcţia de drumuri şi autostrăzi, ci către "plombarea" şiîntreţinerea multianuală a celor existente.
Aparent, Ministerul Transporturilor pare a se lepădă deUmbrărescu, Besciu şi Căşuneanu şi le reziliază contractele de peun tronson al autostrăzii Bucureşti-Braşov.
Pe de altă parte, firmele controlate de regii asfaltului, cuexcepţia celei a lui Costel Căşuneanu, dar incluzând-o pe cea a luiNelu Iordache, se numără printre câştigătorii licitaţiilor de peCoridorul IV, finanţat preponderent cu bani de la UniuneaEuropeană.
Citiţi istoria afacerilor pe care regii constructorilor autohtoni le-auderulat cu partenerul lor tradiţional CNADNR pewww.gandul.info
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels