Profesii

ZF Live. Elena Badea, managing partner Valoria: „Când un manager face treabă cu biciul, generaţia Millennials o să dorească să îşi ridice propria lor companie“

Autor: Dragoş Dinu

28.08.2017, 07:00 1315
„Să-ţi construieşti un brand personal ajută partea de business şi de angajare, dar te ridică şi pe partea de evoluţie personală.
 
Două treimi dintre manageri şi antreprenori consideră că a avea un brand personal aduce recunoaştere şi vizibilitate, dar numai 19% dintre aceştia fac ceva în această privinţă, adică lucrează sistematic la formarea unui brand, arată un studiu pe 1.500 de respondenţi, realizat de compania Valoria, companie de coaching şi con­sultanţă în resurse umane.
 
„Construcţia de la zero a unui brand personal înseamnă o promisiune de valoare. Cunoaşterea de sine, încrederea în propria persoană, dar şi comunicarea interpersonală sunt factori importanţi în ceea ce constituie ridicarea unui brand personal de la zero. Clădirea unui brand personal este, de fapt, ceea ce oamenii spun despre ei, ceea ce comunică, într-un mod transparent, activ şi sistematic“, a spus vineri în cadrul emisiunii de business ZF Live Elena Badea, managing partner Valoria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO