Profesii

ZF Investiţi în România. Vladimir Sterescu, CGS, cel mai mare operator de call center din România: Până la finalul anului trebuie să angajăm 400 de persoane

Vladimir Sterescu, vicepreşedinte în cadrul operatorului  de call center CGS

Vladimir Sterescu, vicepreşedinte în cadrul operatorului de call center CGS

Autor: Simona Tatu

12.04.2018, 00:05 548

Vladimir Sterescu, vicepreşedinte în cadrul operatorului  de call center CGS, cel mai mare angajator din domeniul serviciilor de externalizare, spune că grupul a investit în România pentru forţă de muncă foarte bine educată comparativ cu alte destinaţii.

„În momentul de faţă avem 3.500 de angajaţi, iar până la finalul anului trebuie să ajungem la 3.900”, a spus Sterescu, la conferinţa ZF Investiţi în România!, eveniment organizat de Ziarul Financiar, în parteneriat cu BCR, Deloitte, NNDKP, platforma de investiţii ROCA, ANA Hotels şi Terapia. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO