Profesii

​ZF HR Trends: Noul trend de recrutare – “Campaniile de marketing atrag talente adevărate într-o organizaţie”

Mihai Găvan, Director de vânzari, Romanian Software

Mihai Găvan, Director de vânzari, Romanian Software

Autor: Mihaela Pascari

29.03.2016, 11:42 655

Campaniile de promovare a joburilor puse la bătaie pentru candidaţi sunt un nou trend în rândul recrutorilor de tinere talente. Astfel, departamentele de marketing care participă în cadrul procesului de recrutare aduc cei mai potriviţi candidaţi pentru poziţiile deschise. 

“Încercaţi să aduceţi la masa negocierilor şi reprezentanţii departamentului de marketing, aceştia pot aducă adevăratele talente în organizaţii”, a spus Mihai Găvan, director de vânzări în cadrul Romanian Software, prezent la ZF HR Trends 2016, cea de-a 11 conferinţă anuală a ZF dedicată profesioniştilor din resurse umane.

De asemenea, Mihai Găvan a mai spus că promovarea joburilor deschise prin campaniile de promovare nu necesită un buget, iar rezultatele depind de creativitatea oamenilor de marketing.

“Pentru a aduce performeri într-o organizaţie nu trebuie să avem bugete de marketing, doar să gândim nişte campanii. Astfel, determinăm candidatul să dea un mail sau un telefon. Doar cei antrenaţi în joc vor răspunde. Campaniile de marketing atrag talentele adevărate".

Mai mult, reprezentantul Romanian Software a prezentat rezultatele unui studiu realizat de Deloitte, care spun că 44% dintre angajaţi şi-ar părăsi angajatorul până în anul 2018, iar unul din patru angajaţi şi-ar părăsi compania în care lucrează anul viitor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO