Profesii

Vodafone: 94% dintre companiile “pregătite pentru viitor” sunt mai bine poziţionate pentru a face faţă riscurilor şi pentru a-şi depăşi competitorii. “Companiile avansate în transformarea lor digitală au un mai mare succes”

Vodafone: 94% dintre companiile “pregătite pentru...

Autor: Cristina Bellu

03.12.2021, 14:30 67

Numărul de companii considerate “pregătite pentru viitor” şi pentru a gestiona viitoare provocări  precum competiţia crescută, aşteptările în schimbare ale angajaţilor, precum şi creşterea cererii din partea clienţilor s-a majorat la nivel global, notează un studiu realizat de Vodafone Business.

Astfel, 94% dintre aceste companii cred că sunt bine pregătite pentru a face faţă riscurilor, iar 82% consideră că planul lor de continuitate a afacerii funcţionează bine.

Prin capacitatea lor de a face faţă riscurilor, schimbării şi neprevăzutului, companiile “pregătite pentru viitor” sunt cel mai bine poziţionate pentru creştere. Astfel, o analiză suplimentară a studiului realizată de London School of Economics a identificat o legătură între companiile “pregătite pentru viitor” şi performanţa de business. Organizaţiile care au înregistrat o creştere de 10 puncte a scorului privind gradul de pregătire pentru viitor au o probabilitate cu 36% mai mare de a-şi depăşi competitorii.

Studiul a arătat, totodată, că organizaţiile “pregătite pentru viitor” s-au maturizat în ceea ce priveşte transformarea digitală. 89% dintre acestea şi-au creat un plan clar de dezvoltare în această privinţă, comparativ cu doar 60% dintre companii în general. Companiile “pregătite pentru viitor” au fost mai bine poziţionate să accelereze transformarea digitală în timpul pandemiei, iar 71% au acţionat chiar în acest fel, faţă de 55% dintre business-uri în general.

La nivel global, 80% dintre companiile “pregătite pentru viitor” sunt optimiste cu privire la cel puţin o viitoare tehnologie testată comparativ cu 66% dintre business-uri în general. 86% dintre aceste organizaţii afirmă că iau măsuri concrete pentru a gestiona o lume automatizată, faţă de 75% dintre companii în general.

“În ciuda tuturor provocărilor din ultimele 18 luni, fără îndoială companiile “pregătite pentru viitor” s-au adaptat mai rapid decât restul. Pandemia a forţat multe organizaţii să-şi re-examineze operaţiunile, cu o mai mare concentrare pe transformarea digitală. Pe măsură ce aşteptările din partea clienţilor şi a angajaţilor vor continua să crească, aceste companii vor fi cele care vor fi capabile să profite de oportunităţi şi să înflorească în perioada post-pandemică”, consideră Vinod Kumar, CEO Vodafone Business.

 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO