Profesii

Up România introduce chatboţi în automatizarea suportului tehnic către clienţi. Elena Pap, director regional: Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor noastre de dezvoltare

Elena Pap, director regional Up Group

Elena Pap, director regional Up Group

Autor: Cristina Bellu

10.01.2022, 12:08 167

Up România, instituţie care oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare pentru companii, a decis să îşi extindă mijloacele de interacţiune cu beneficiarii serviciilor din portofoliu prin intermediul unui asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei.

„Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor de dezvoltare ale Up România. De aceea, ne concentrăm pe dezvoltarea soluţiilor de tip self-service, disponibile 24/7, la un click distanţă pentru utilizatori”, spune Elena Pap, director regional Up Group.

Asistentul virtual a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare DRUID, pe baza tehnologiei conversaţionale proprietare, şi poate fi accesat în orice moment de beneficiarii actuali ai Up România pentru a afla informaţii despre soldul din cont, cum să-şi blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare sau cum să-şi modifice numărul de telefon aferent contului, arată datele transmise luni de reprezentanţii companiei.

„Tehnologia conversaţională şi beneficiile arhitecturii DRUID, combinate cu deschiderea Up România spre digitalizare, au permis echipei tehnice INFORM o implementare rapidă a soluţiei", adaugă Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al INFORM Group.

Bazat pe inteligenţă artificială, asistentul virtual va putea interacţiona cu publicul prin întrebări deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, acesta va putea învăţa din interacţiunile cu beneficiarii de carduri Up România pentru a le da răspunsuri complexe.

„Suntem extrem de încântaţi de iniţiativa Up România de a pune la dispoziţia beneficiarilor săi o soluţie conversaţională care să preia direct din orice platformă solicitările acestora”, afirmă Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 25.000 de clienţi şi 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 19 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare pentru companii.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO