Caută doar în titlu
Profesii

Un nou scandal în mediul online. Cum ajung vedetele să aibă milioane de fani pe reţelele de socializare

După scandalul dintre vloggeriţa care a cerut cazare gratuită la un hotel şi patronul locaţiei respective, noi acuzaţii s-au iscat în mediul online.

De data aceasta, discuţiile se mută pe Twiter, şi sunt implicate vedetele care plătesc diverse firme pentru a-şi mări numărul de urmăritori.

Paul Hollywood şi James Cracknell sunt doar doi dintre cei peste 200,000 de clienţi ai companiei americane Devumi, care se pare că ar primi bani din partea acestora pentru a le spori numărul de urmăritori pe Twiter.

Potrivit MailOnline, o anchetă a New York Times a scos la iveală faptul că multe vedete au apelat la serviciile companiei Devumi. Printre acestea se numără şi juratul show-ului de televiziune „The Great British Bake Off”, Paul Hollywood, în vârstă de 51 de ani. După ce a fost contactat de New York Times în legătură cu această informaţie, Hollywood şi-a şters imediat contul. Acesta avea peste 600,000 de urmăritori, în comparaţie cu celălalt jurat al show-ului, Prue Leith, care are doar 20,000.

Citiţi continuarea pe BusinessMagazin

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.