- Asiguraţi-vă că există obiective clare ale întâlnirii şi o serie de concluzii aşteptate
- Trimiteţi pe e-mail agenda şedinţei cu o zi înainte ca întâlnirea să aibă loc
- Ajungeţi la şedinţă cu 5 minute înainte să înceapă
- Fiţi siguri că toată lumea importantă pentru discuţie este prezentă
- Începeţi şi încheiaţi şedinţa conform programării stabilite; nu îi aşteptaţi pe cei care întârzie
- Mergeţi la şedinţe fără smartphone şi laptop, ci cu o agendă şi un pix
- Asiguraţi-vă că sunteţi pregătit pentru subiectele discutate
- Nu vă abateţi de la tema întâlnirii
- Nu vă întrerupeţi colegii atunci când îşi susţin ideile
- Contraziceţi un coleg cu a cărui idee nu sunteţi de acord fără a deveni antipatic; discutaţi o controversă pornind de la ideile discutate şi nu de la oamenii care le-au enunţat
- Fiţi clari şi concişi în exprimare
- Stabiliţi care este planul de acţiuni în urma deciziilor luate în şedinţă şi cine sunt responsabilii pentru realizarea acţiunilor respective
- Asiguraţi-vă că există un email de follow-up al şedinţei la cel mult o zi după ce a avut loc