Profesii

Trimiteţi liderii din companii pe teren dacă vreţi să oferiţi servicii mai bune

La evenimentul Exe­cutive Conversations au participat 100 de manageri de top

La evenimentul Exe­cutive Conversations au participat 100 de manageri de top

Autor: Adelina Mihai

09.05.2018, 00:07 530

Una dintre măsurile pe care trebuie să le adopte companiile care vor să ofere servicii mai bune clienţilor este încu­ra­ja­rea echipei de leadership să petreacă o pe­rioadă de timp alături de angajaţii care interacţionează direct cu clienţii.

 „Ca să ţii liderii aliniaţi cu strategia de îmbunătăţire a serviciilor, aceştia trebuie scoşi din birouri şi încurajaţi să cunoască oamenii de pe teren, care interacţionează cu clienţii. Este important să cu­noască angajaţii, să expe­ri­­men­te­ze alături de ei inter­ac­ţiunea cu cli­enţii şi să le arate că mun­ca lor contează“, a spus Jeff Eilertsen, VP Client Success & Global Service Edu­cation în cadrul companiei de con­sultanţă UP! Your Service. El a fost unul dintre speakerii evenimentului Exe­cutive Conversations, organizat ieri la Bucureşti de UP! Your Service şi ZF.

În România, clienţii pun accentul pe ones­titate şi respect când vine vorba de ser­vicii, iar acest lucru provine poate şi din faptul că nu au fost trataţi cum tre­buie în trecut. „Oamenii vorbesc în două situaţii despre serviciile primite: atunci când sunt foarte bune sau atunci când sunt foarte proaste: 38% dintre aceştia vor­besc dacă experienţa pe care au avut-o este negativă, pe când 30% vorbesc dacă aceasta a fost pozitivă“, a spus Elena Călin, CEO al UP! Your Service România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO