Profesii

Tranzacţie pe piaţa serviciilor de outsourcing: Telus International finalizează achiziţia austriecilor de la Competence Call Center. Ambele companii sunt prezente şi în România

Tranzacţie pe piaţa serviciilor de outsourcing: Telus...

Autor: Cristina Bellu

04.02.2020, 15:09 374

Telus Corporation (T-TSX; NYSE-TU) şi subsidiara sa Telus International – unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii BPO (business process outsourcing)  anunţă finalizarea achiziţiei furnizorului de servicii de suport Competence Call Center (CCC), cu sediul central în Viena (Austria).

„Aceasta reprezintă cea mai mare tranzacţie internaţională a noastră, întrucât ne mărim baza de angajaţi Telus International la aproape 50.000 de membri, oferind servicii şi asistenţă în peste 50 de limbi din peste 50 de centre din 20 de ţări din America de Nord şi Centrală, Europa şi Asia”, spune Darren Entwistle, preşedinte şi CEO Telus.

Preluarea CCC reprezintă a  treia achiziţie majoră efectuată de Telus în mai puţin de trei ani, potrivit datelor furnizate de compania a cărei strategie de creştere continuă să se axeze pe parteneriatul cu clienţii din industria tehnologiei, călătoriilor şi a ospitalităţii, serviciilor financiare şi fintech, telecomunicaţiilor, jocurilor şi industriei medicale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO