Profesii

Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România cu afaceri de 250 mil. euro în 2019, l-a recrutat director global pentru strategie de brand şi dezvoltare pe Nikola Jellačić, care a lucrat pentru gigantul american Google

Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din...

Autor: Cristina Bellu

26.10.2020, 11:36 714

Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România şi un important jucător regional, cu operaţiuni directe în Polonia din 2007, l-a recrutat în poziţia de director global pentru strategie de brand şi dezvoltare pe  Nikola Jellačić, care a lucrat aproape nouă ani pentru gigantul american Google în Zagreb.

Nikola Jellačić şi-a început cariera la Google în toamna lui 2011 ca strateg de produs, fiind promovat ulterior ca manager. El s-a specializat în online marketing şi strategie de brand în mediul digital, numirea la  Superbet fiind strâns legată de experienţa sa alături de Google, dar şi de cunoaşterea particularităţilor mediului local de business.

“Trăim într-o lume digitală în care consumatorii sunt tot mai pretenţioşi şi mai nerăbdători. Dacă nu găsesc ce vor, problema nu e la ei, ci la noi. Dacă un site nu se încarcă suficient de repede, mingea e la noi. Aşa că orice business trebuie să se adapteze pe zona digitală, punând clientul în centru. Deţinem deja tehnologii care ne ajută să înţelegem călătoria unui client – de la achiziţie până la retenţia lui. O strategie de marketing de azi nu mai execută campanii, ci învaţă de la clienţi. Superbet, cu echipă, tehnologie şi infrastructură se află în pole position pentru a face asta”, spune Nikola Jellačić.

Oficial, Jellačić s-a alăturat echipei Superbet din Croaţia la începutul lunii, iar venirea sa corespunde cu o altă mutare făcută în departamentul de marketing al operatorului de pariuri sportive, respectiv promovarea lui Vlastimir Vukadinović, care lucrează în Bucureşti, din poziţia de director al diviziei de marketing online în cea de director de marketing global, rol din care va scala la nivel global sistemul de marketing implementate deja de Superbet, care anul trecut a raportat afaceri de 250 de milioane de euro.

Potrivit topului ZF al celor mai valoroase 10 afaceri româneşti, în 2019 Superbet intra pentru prima dată în acest top direct pe locul 7, cu o evaluare de 700 de milioane de euro. Saltul făcut de compania românească  s-a datorat şi celei mai importante tranzacţii a pieţei de profil şi una din cele mai mari din piaţa de M&A din România - intrarea în Superbet, ca acţionar minoritar, a Blackstone, cel mai mare fond american de investiţii din lume, o tranzacţie de 175 de milioane de de euro.

După intrarea Blackstone în acţionariatul Superbet, a fost făcută o reorganizare a structurii de management. Astfel, fondatorul şi principalul acţionar, Sacha Dragic a devenit Executive Chairman al grupului Superbet, iar poziţia de CEO al întregului grup este deţinută de la finalul anului trecut de irlandezul Johnny Hartnett.

Până să vină la Superbet, Hartnett a fost numărul doi în cadrul casei de pariuri Paddy Power Betfair (actualmente Flutter Entertainment), una din cele mai mari companii de pariuri sportive la nivel global.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO