Profesii

Sorin Mîndruţescu, Oracle România: „Copiii Facebook, ai Twitter, ai click-ului au început să aibă salarii şi au devenit o forţă economică“

 Sorin Mîn­dru­ţescu

Sorin Mîn­dru­ţescu

Autor: Adrian Seceleanu

18.12.2016, 10:44 3123

Generaţia tinerilor născuţi în perioada 1980-2000, aşa-numiţii „mille­ni­als“, a devenit o „forţă economică“ şi în România şi obligă com­paniile din diferite sec­toa­re ale economiei să ac­ce­le­reze adopţia de soluţii digitale pentru a îi putea câştiga drept clienţi.

„Ei, care sunt copiii Facebook, ai Twit­ter, ai click-urilor, ai cumpărării de pe internet, au devenit o forţă econo­mi­că. Au început să producă, să aibă salarii, au devenit o forţă economică. Au putere de a cheltui. Sunt nişte oa­meni care sunt produsul tehnologiei. Este important să reţinem acest lucru pentru că de foarte multe ori noi nu luăm în calcul acest lucru şi gân­dim în para­dig­me învechite“, a declarat Sorin Mîn­dru­ţescu, country manager al Oracle Ro­mâ­nia, subsidiara locală a gigantului IT american.

„În momentul în care ai o forţă economică - un pro­dus al tehnologiei care se şi manifestă prin teh­nologie - ca obicei de cum­­părare, de existenţă on­line şi aşa mai departe - com­paniile trebuie să răspundă acestui context. Adică un retailer care în ziua de astăzi nu vinde on­line este out of business. Acum 5-7 ani de zile era ceva „nice to have“, acum eşti out of the busines. S-a schimbat fundamentul în business.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO