Profesii

Sfat pentru antreprenori: nu priviţi brandul ca pe un cost care poate fi evitat! E o greşeală

Sfat pentru antreprenori: nu priviţi brandul ca pe un...

Autor: Roxana Rosu

29.09.2015, 07:00 583
România a rămas mult în urma altor ţări europene la numărul de mărci înregistrate anual, majoritatea antre­prenorilor români luând prea puţin în considerare importanţa pe care brandul şi promovarea lui îl are asupra dezvoltării afacerii pe termen lung.
 
 În fiecare an, în România sunt înregistrate 10-12 mii de mărci la OSIM, mai mult decât în urmă cu zece ani, dar foarte puţin comparativ cu situaţia din alte ţări europene.
 
În Franţa de exemplu sunt înre­gis­trate sute de mii de mărci pe an, oricine are o idee asigurân­du-se întâi că are brandul protejat, apoi ocu­pându-se de dez­vol­tarea afacerii.
 
În schimb, antre­prenorii români încă văd brandul ca pe un cost care poate fi evitat sau amânat, dar este o viziune greşită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO