Profesii

Orlando Nicoara preia conducerea noii divizii de Internet a MediaPro

Orlando Nicoara preia conducerea noii divizii de Internet a MediaPro

Orlando Nicoara, director MediaPro Interactive

03.07.2006, 19:18 457

Orlando Nicoara, fostul director general Netbridge, a preluat conducerea MediaPro Interactive, noua divizie de Internet a grupului MediaPro. Noua companie a fost infiintata in urma reorganizarii afacerilor pe Internet a MediaPro.
"Am ales MediaPro pentru viziunea si profesionalismul demonstrate in ultimii 15 ani pe piata media din Romania. Echipa Pro are forta, oamenii si un imens vehicul de promovare care pot reface pe Web revolutia Pro TV-ului din 1995. Stiu ca a fost o decizie buna si mai stiu ca am ajuns intr-o companie in care orice business are ca principal scop sa fie lider pe segmentul sau", a afirmat Nicoara.
El va gestiona un portofoliu de peste 50 de site-uri, extensiile pe web ale multor branduri din mass-media din Romania. Printre acestea se numara paginile de Internet ale televiziunilor Pro TV sau Acasa, cele ale Pro FM si InfoPro, Mediafax, Ziarului Financiar, Playboy, Maxim, Business Magazin, precum si portalul Apropo.ro. El a mai declarat pentru ZF ca noua divizie se va ocupa si de lansarea unor site-uri independente de publicatiile trustului, cat si de servicii online.
Singura optiune viabila pentru a ajunge lideri si pe piata de Internet era parteneriatul cu Orlando Nicoara, a declarat Mihnea Vasiliu, directorul general MediaPro.
"Cand piata este in crestere, cand romanii petrec din ce in ce mai mult timp online si au acces la din ce in ce mai multe conexiuni broadband, este timpul ca MediaPro sa contina o singura entitate dedicata Internetului", a declarat Vasiliu. El considera ca noua divizie a MediaPro poate deveni liderul pietei de Internet datorita faptului ca MediaPro este cel mai mare producator si distribuitor de continut si datorita unui puternic vehicul de promovare.
"MediaPro Interactive va fi clar un jucator mare pe piata de publishing si probabil ca venirea lui Orlando va creste spectaculos veniturile pe acest segment", a declarat pentru ZF Calin Fusu, director Neogen. El crede ca noua divizie de Internet a MediaPro nu va avea un succes prea mare pe partea de servicii online. "Dupa parerea mea nu mai este loc de alti jucatori pe aceasta piata. Un exemplu ar fi segmentul de recrutari online, unul din cele mai de succes din Romania", a fost de parere Fusu.
Practic, Fusu crede ca noua divizie de Internet a MediaPro nu va concura in mod direct cu cele mai mari companii locale de Internet: Netbridge si Neogen, in afara de cateva exceptii. "Spre exemplu, Vodanet si Imedia ar putea concura pe segmentul MediaPro Interactive (publishing - n.r.). In rest, Neogen este specializata pe servicii online, in timp ce Netbridge are cea mai mare agentie de publicitate online, Boom", a precizat Fusu. El a adaugat ca este de urmarit daca Netbridge va reusi sa-si pastreze suprematia in piata de publicitate online dupa plecarea lui Orlando Nicoara. Pe de alta parte, alte voci din industrie sustin ca, desi piata de servicii online este intr-adevar saturata, pe aceasta mai este loc pentru cei care vor veni cu inovatii pe acest segment. Orlando Nicoara a lucrat din 2001 la Netbridge, cea mai puternica companie din internetul romanesc.
In urma cu o saptamana Orlando si-a anuntat demisia din cadrul Netbridge, lasand loc mai multor speculatii despre care ar fi urmatoarea sa miscare in peisajul internetului romanesc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO