Profesii

Oracle, Microsoft şi IBM conduc detaşast clasamentul. Procesul de alegere al unui angajator este rafinat, iar candidaţii se uită în primul rând la mediul de lucru plăcut

Oracle, Microsoft şi IBM conduc detaşast clasamentul....

Autor: Mona Scarisoreanu

17.07.2017, 16:08 1224

Oracle, Microsoft, IBM, Continental, Google, OMV Petrom, Vodafone, Amazon, Grup Renault România şi Coca-Cola HBC România sunt primii zece “Cei mai doriţi angajatori”, conform unui studiu realizat de Catalyst Solutions. 

Topul "Celor mai doriţi angajatori" este dominat de companii care activează în IT, Automotive, Oil&Gas, precum şi companii care îşi desfăşoară activitatea în Telecom şi FMCG. Companiile care se plasează pe primele zece poziţii în 2017 sunt: Oracle, Microsoft, IBM, Continental, Google, OMV Petrom, Vodafone, Amazon, Grup Renault România şi Coca-Cola HBC. În top 20, sunt reprezentate industriile financiar-bancar, consultanţă şi BPO (business process outsourcing).

„Într-o piaţă în care pentru a atrage şi reţine candidaţii doriţi, companiile au nevoie de informaţii specifice cu privire la grupul ţintă şi comportamentul acestora, studiul “Cei mai doriţi angajatori” le pune la dispoziţie astfel de date pentru construirea strategiei de recrutare şi Employer Branding. Cum mă situez în topul preferinţelor grupului ţintă? Care sunt canale de comunicare pe care ar trebui să le folosesc pentru ca mesajul companiei mele, respectiv oportunităţile de carieră să fie cunoscute de ei? Care sunt motivele pentru care candidaţii nu au aplicat la joburile companiei mele, deşi sunt pe lista companiilor dorite de ei? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care pot oferi răspunsuri rezultatele studiului Cei mai doriţi angajatori” , a declarat Alexandra Stancu, Talent Attraction & Employer Branding Coordinator, Catalyst Solutions.

Studiul “Cei mai doriţi angajatori” analizează criteriile care stau la baza deciziei în funcţie de care candidaţii îşi aleg compania preferată. În top cinci criterii pe care le iau în considerare candidaţii, se plasează mediul de lucru plăcut, alături de pachetul de salarii şi beneficii oferit de compania respectivă. Următoarele criterii sunt siguranţa locului de muncă, posibilităţile de evoluţie profesională respectiv, programele de training pe care compania le oferă. Într-o piaţă în care numărul de oportunităţi de carieră este ofertant, procesul de luare a deciziei devine mai rafinat, candidaţii ţin cont de mai multe aspecte şi valorizează o serie de alte criterii, pe lângă cele financiare.

Studiul a fost iniţiat în perioada martie – mai a acestui an, de către Catalyst Solutions.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO