Profesii

KPMG încearcă să atragă noi angajaţi cu ajutorul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenţi, începând cu jumătatea lunii martie

KPMG încearcă să atragă noi angajaţi cu ajutorul...

Autor: Roxana Rosu

14.03.2019, 14:53 721

KPMG lansează o nouă campanie de brand de angajator, cu mesajul „Open for Talent”, prin care compania vrea să atragă noi angajaţi pe zona de audit, consultanţă fiscală, consultanţă juridică, consultanţă în afaceri, tehnologia informaţiei.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România îşi propune să evidenţieze o latură a companiei mai puţin percepută în rândul potenţialilor angajaţi, legată de diversitate, creativitate şi flexibilitate.

„Open for Talent este semnalul dat de KPMG în România oamenilor îndrăzneţi care îşi doresc să dezvolte o carieră în domenii precum: audit, consultanţă fiscală, consultanţă juridică, consultanţă în afaceri, tehnologia informaţiei. Campania aceasta este una diferită faţă de cele pe care le-am lansat până acum, şi asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschişi către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili şi dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem creşte.”, spune Mădălina Racoviţan, Partener KPMG.

Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajaţii pot face acest lucru atât prin intermediul abilităţilor şi pasiunilor, dar şi prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Aşa cum spune şi sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidaţi cu pasiuni, cunoştinţe şi aşteptări diverse. Căutăm potenţial, motivaţie, adaptabilitate, interes faţă de învăţarea continuă şi tehnologie. De cele mai multe ori, motivaţia compensează lipsa unor cunoştinţe acumulate în timpul facultăţii, de aceea atitudinea şi curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în faţa unor cunoştinţe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili” şi încurajăm exprimarea personalităţii în rândul angajaţilor şi potenţialilor angajaţi”, continuă Alina Gheuca, Manager - People, Performance & Culture.

În această campanie, KPMG pune faţă în faţă candidatul şi tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenţi, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universităţi din Bucureşti, dar şi în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potenţialii candidaţi care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor şi rol.

Odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaţilor o cutie personalizată care conţine o şosetă colorată, creată de un producător român; şoseta pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunităţile de angajare existente în cadrul KPMG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO