Profesii

Heineken România are de la începutul anului un nou director de vânzări

Gheorghe Andresz a ocupat anterior diferite funcţii în cadrul Heineken, inclusiv în Heineken Ungaria, dar şi în alte companii din industria băuturilor.

Gheorghe Andresz a ocupat anterior diferite funcţii în cadrul Heineken, inclusiv în Heineken Ungaria, dar şi în alte companii din industria băuturilor.

Autor: Roxana Rosu

17.01.2022, 13:39 276

Heineken România are de la începutul anului un nou director de vânzări, după numirea lui Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director şi membru al echipei de management, el fiind responsabil de coordonarea echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.  

Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcţia de Director de vânzări al Heineken Slovacia şi membru al echipei de management, după doi ani şi jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.

Gheorghe Andresz a ocupat anterior diferite funcţii în cadrul Heineken, inclusive în Heineken Ungaria, dar şi în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al Heineken România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre Heineken România şi Coca-Cola HBC România, în privinţa business-ului e-commerce, Stockday.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO