Profesii

Felix Pătraşcanu, cofondator Fan Courier: În 2020 ne-am crescut businessul cu aproape 30% şi numărul angajaţilor cu 600. La nivelul Capitalei am ajuns la 3.554 de angajaţi

Videoconferinţa ZF HR Trends 2021

Felix Pătraşcanu, cofondator Fan Courier: În 2020...

Autor: Cristina Bellu

31.03.2021, 18:29 266

Felix Pătraşcanu, cofondatorul Fan Courier, liderul pieţei locale de curierat, apreciază că cifra de afaceri înregistrată anul trecut de operator a crescut cu aproape 30%, iar numărul angajaţilor a ajuns la 7.500 la nivelul ţării, după ce au fost angajaţi circa 600 de oameni în principalele departamente de activitate ale companiei.

"Perioada de lockdown a debutat cu o scădere a numărului de expedieri, dar după, am revenit în forţă astfel că anul trecut  am înregistrat o creştere de aproape 30% a cifrei de afaceri.  În 2020 am angajat aproape 600 de persoane. În ţară avem aproximativ 3.500 de curieri. În hub-ul din Stefăneşti, de lângă Capitală, aducem oameni din foarte multe locuri, inclusiv din Buzău. Am depăşit aria Ialomiţei, Urziceni, Teleorman", a spus Felix Pătraşcanu la videoconferinţa ZF HR Trends 2021.

Ce a mai spus Felix Pătraşcanu:

2020 pentru companiile de curierat a fost un an cu foarte multe provocări, dar şi cu foarte multe satisfacţii la final pentru că am reuşit să  ne dezvoltăm pe noi direcţii şi am avut o contribuţie importantă în plan social.

În industria din care facem parte are loc o dezvoltare accelerată. Se pun noi baze pentru livrări rapide şi în siguranţă. Suntem într-o continuă schimbare, trebuie să inovăm foarte mult, dar în primul rând trebuie să avem grijă de oameni, şi anul care s-a încheiat tocmai ne-a demonstrat lucru acesta.

N-am ştiut ce înseamnă o criză sanitară, iar după primele săptămâni de la debut ne-am dat seama că trebuie să coborăm printre oameni şi să-i încurajăm, mai ales pe curierii care plecau către clienţi.

În Bucureşti avem 3.554 de oameni, şi 7.500 la nivelul ţării. În Bucureşti, având mai multe sedii am profitat de acest lucru şi am spart toate departamentele, în celule cât mai mici, astfel încât, dacă se îmbolnăvea cineva din departamentele de suport, nu închideam tot departamentul, ci doar celula respectivă.

Am inovat şi am ajuns să facem livrările contactless.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO