Profesii

Danone a promovat o româncă de 39 de ani în cadrul diviziei de nutriţie pentru copii din Olanda

Roxana Tisăianu: Parteneriatul cu retailerii este cheie pentru a schimba abordarea în magazine

Roxana Tisăianu: Parteneriatul cu retailerii este cheie pentru a schimba abordarea în magazine

Autor: Mădălina Panaete

09.03.2016, 00:05 333
Roxana Tisăianu, care a ocupat în ultimii doi ani funcţia de director comercial în cadrul Danone România, a fost promovată în poziţia de poziţia global channel and category director în cadrul diviziei de nutriţie infantilă a grupului Danone, care are un centru în Amsterdam.
 
„În noua poziţie contez pe ceea ce am învăţat în România despre diversificarea modului în care venim cu oferta către shopper şi consumator, în contextul în care piaţa s-a schimbat mult în ultimii ani. Parteneriatul cu retailerii este cheie pentru a schimba abordarea în magazine şi am văzut în ultimii ani cât contează deschiderea acestora pentru dezvoltarea businessului şi a categoriei“, a spus Roxana Tisăianu, 39 de ani, care lucrează din 2004 în cadrul grupului Danone, liderul pieţei de iaurturi. Coordonarea activităţilor comerciale va fi realizată în continuare de Adrian Pascu, director general al Danone România, Bulgaria şi Grecia.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO