Profesii

Coaching-ul îi ajută pe antreprenori să nu-şi mai „sufoce“ afacerile

Autor: Cristina Bellu

16.02.2015, 00:06 419
Antreprenorii şi managerii din România au devenit mai deschişi la soluţii şi modalităţi de a face afaceri în mod sustenabil şi au nevoie de dezvoltarea performanţei lor măsurabile, iar un coach îi ajută să-şi vadă afacerea din afară, dintr-o perspectivă mai largă, să fie conştienţi de ce le lipseşte pentru a avea succes, pentru a produce rezultate ambiţioase, a spus Rodica Obancea, coaching partner al firmei de consultanţă în resuse umane HART Consulting.
 
„De la an la an creşte numărul de executivi care încep să devină deschişi şi care încep să-şi dea seama că au nevoie să se uite şi altfel la modul în care conduc şi la modul în care învaţă, pentru că vor alte rezultate“, a spus Rodica Obancea la emisiunea online de business ZF Live.
 
Ca orice om de afaceri, şi pentru antreprenor totul devine mult mai clar în momentul în care înţelege care sunt procesele şi care sunt rezultatele palpabile pe care trebuie să le obţină împreună cu echipa sa.
 
„Antreprenorii sunt foarte ataşaţi de businessul lor. Prin antrenare ei învaţă să nu mai fie atât de prezenţi în businessul respectiv, să nu-l mai sufoce. Când puterea se centrează la vârf, într-un singur om, totul devine destul de limitativ“, a adăugat ea.
 
Tariful pentru o şedinţă de coach în România se situează între 300 şi 500 de euro pe oră, în timp ce la nivel internaţional şedinţa de coach poate ajunge şi la 1.000 de euro pe oră, a adăugat ea.
 
„Am ajuns să facem coaching şi în ţările din jurul României, din Europa de Est, dar şi în ţările în care corpo­raţia are alte filiale“, a mai spus Rodica Obancea.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO