Profesii

Carmen Dumitrache, Telekom România: Trăim o schimbare pentru care nu avem precedent. Am răspuns în aceeaşi direcţie. Am ascultat care sunt problemele percepute sau reale ale forţei de muncă şi am întocmit un program de bune practici

Videoconferinţa ZF HR Trends 2021

Carmen Dumitrache, Telekom România: Trăim o schimbare...

Autor: Cristina Bellu

31.03.2021, 11:57 233

Carmen Dumitrache, director de HR al Telekom România, spune că în contextul pandemiei, compania a fost nevoită să se adapteze pentru a asigura buna funcţionare a activităţii angajaţilor. În acest sens compania a conceput un program de bune practici.

“Trăim o schimbare pentru care nu avem precedent, şi atunci fiind nou, felul în care am răspuns s-a dus în aceeaşi direcţie. Am ascultat care sunt problemele percepute sau reale ale forţei de muncă şi am întocmit un program de bune practici”, a spus Carmen Dumitrache în cadrul videoconferinţei ZF HR Trends 2021.

Programul s-a dus în cinci directii: zona de healthy body- am întodus sesiuni online de terapii, healthy mind - cu intervenţii pe partea de stres management dând acces colegilor către astfel de discuţii.

Healthy learning- avem platforme pe 20.000 de cursuri online pe care le-am văzut accesate tot mai mult, iar o altă parte importantă este cea de healthy community. comunitatea angajaţiilor – este un program care se adaptează, nu este static.

Ce a mai spus Carmen Dumitrache

Am perceput acest an mai repede ca un an de aşteptare-aşteptare activă. Majoritatea ne-am concentrat să ne adaptăm la ceea ce vedeam astăzi că se întâmplă, asta însemnănd în mare parte două direcţii- cea de sănătatea angajaţilor fie că lucrează de acasă, fie că interacţioează cu clienţii.  Jumătate sunt cei care în totaă această perioadă au lucrat direct cu clienţii (tehnicienii sau cei din magazine) sau cei care lucrează de acasa. La fel de important este clientul în sine- comportamentul clientului s-a schimbat. Ne-am uitat la toate procesele din această zonă, am fost impresionată şi de oameni atât ca execuţie cât şi la nivelul capacităţii de management, de a se adapta extrem de rapid.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO