Profesii

Bugetul de vacanţă al românilor, pentru staţiunile din ţară, a crescut la 350 de euro/persoană/sejur

Bugetul de vacanţă al românilor, pentru staţiunile...

Autor: Mona Scarisoreanu

26.07.2017, 16:26 253

De asemenea, vânzările totale, respectiv cele de pachete turistice, servicii de transport rutier şi/sau aerian ale lanţului de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines au depăşit 53 milioane de euro în S1 2017, plus 32% faţă de S1 2016, se arată într-un comunicat al companiei.

"Creşterile TUI TravelCenter din primul semestru al anului 2017 depăşesc cu mult evoluţia pieţei şi ne confirmă faptul că turiştii români pun un accent deosebit pe siguranţă şi încredere atunci când achiziţonează servicii turistice. O parte semnificativă a vânzărilor se referă la charterele organizate de NOVA Travel, touroperatorul Grupului Eurolines, în parteneriat cu reprezentanţii TUI din Turcia, Spania şi Grecia", declară Dragoş Anastasiu, preşedinţele Eurolines Group România.

Reprezentanţii TUI arată care sunt tendinţele acestei veri:

- Bugetul mediu de vacanţă pentru destinaţiile interne a crescut uşor în acest an până la aproximativ 350 de euro/persoană/sejur, iar acest lucru se datorează creşterii calităţii serviciilor la nivel naţional (au apărut investiţii noi, s-au diversificat serviciile turistice);

- Turiştii români sunt atenţi la recenziile despre hotelul/pensiunea care îi interesează şi ştiu exact ce servicii îşi doresc de la unitatea de cazare;

- Litoralul, Delta Dunării, staţiunile balneoclimaterice şi cele montane sunt cele mai căutate destinaţii interne în 2017;

- Pentru destinaţiile externe, bugetul de vacanţă s-a menţinut acest an la nivelul mediu de 550 de euro /persoană/sejur. Cele mai căutate destinaţii externe de vacanţă estivală sunt în 2017 Grecia, Spania şi Turcia;

- Se remarcă numărul tot mai mare de români care aleg destinaţii exotice şi croaziere. Bugetul mediu alocat este de 900-1.000 de euro/pesoană /sejur;

- Tendinţa de a cumpăra vacanţe tot mai din timp în acest an a demostrat ca românii mizează pe siguranţa şi încrederea oferite de un brand puternic;

- Per ansamblu, cele mai apreciate destinaţii ale anului 2017 sunt România, Grecia şi Spania;

- Alături de destinaţiile populare din zona Mării Mediterane (Turcia, Grecia, Spania), creşteri semnificative ale cererilor s-au înregistrat şi pentru România inclusiv pentru litoral, şi pentru Bulgaria;

- Destinaţii exotice -"long haul"- precum Republica Dominicană, Thailanda, Maldive, Mexic şi Bali au o priză din ce în ce mai mare la public şi înregistrează creşteri semnificative ale cererii, de peste 15%;

- Există o revenire a destinaţiei Egipt, pentru care interesul a început să crească în ultimele luni.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO