Companiile încearcă să stopeze factorii de stres care afectează angajaţii prin masaje la birou şi prin şedinţe de consiliere psihologică.
Mediul şi condiţiile de lucru, responsabilităţile din contractul de muncă, precum şi relaţia cu şeful direct sunt câţiva dintre factorii care pot provoca anxietate sau alte tipuri de boli angajaţilor care nu sunt mulţumiţi de aceste aspecte la locul de muncă. De aceea, companiile încearcă să stopeze riscurile de îmbolnăvire a salariaţilor prin diverse metode de motivare, precum masaje la birou, crearea de spaţii de relaxare şi chiar şedinţe de consiliere psihologică.
„Factorii de stres sunt probleme structurale printre care se numără aspecte precum comunicarea nepotrivită, conţinutul muncii, natura relaţiilor cu superiorii, calitatea climatului psihosocial şi evoluţia perspectivei de carieră. De asemenea, cei care nu au o relaţie favorabilă cu şeful au cu 24% mai mare riscul de a suferi probleme severe de inimă. Iar dacă lucrează cu acel manager mai mult de 4 ani, riscul este cu 39% mai mare“, a spus Carmen Mardale, trainer şi coach în cadrul companiei de training Exec-Edu, în cadrul unui eveniment organizat săptămâna trecută.