Profesii

Aliz Kosza: Degeaba faci o strategie folosind sfaturile unui expert extern dacă nu îi asculţi şi pe angajaţi

Aliz Kosza: „E bine să facem change management, dar să ascultăm şi vocea angajaţilor“

Aliz Kosza: „E bine să facem change management, dar să ascultăm şi vocea angajaţilor“

Autor: Mihaela Pascari

07.10.2016, 00:05 606
Valorile şi leadershipul unei organizaţii, competenţele angajaţilor, dar şi resursele materiale precum maşinile, calculatoarele sau echipamentele sunt principalele lucruri care stau la baza creării unei strategii reuşite de business. Aceste elemente sunt conectate între ele indiferent de tipul sau activitatea organizaţiei, a spus Aliz Kosza, mentor şi strategist, unul dintre cei mai experimentaţi executivi din managementul românesc.
 
„Nu poţi construi strategie dacă nu ai valori împărtăşite pe baza cărora să construieşti acea strategie. Dacă nu ai leadership sau competenţe, de asemenea nu poţi construi o strategie. Degeaba cons­truieşti compe­tenţe şi leader­ship dacă nu ai maşini sau alte sisteme, sau invers. Aceste elemente sunt inter­conectate între ele“, a spus Aliz Kosza în cadrul unui eveniment de business.
 
Ea a preluat condu­cerea ope­raţiunilor producă­torului de lacuri şi vopsele Fabryo Corporation din ianuarie 2008, fiind CEO al companiei până în august 2012. Anterior ea a fost ma­nager în cadrul unor com­panii precum Kraft Jacobs, MOL România şi Orkla Foods. În ultimii patru ani, ea a activat ca mentor şi stra­tegist.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO