Profesii

Afacerile ManpowerGroup au scăzut în 2015 cu 16%. „Am renunţat la proiectele cu marje de profit nesustenabile“

Valentin Petrof, country manager, ManpowerGroup România:

„Îmbunătăţirea ratei profitabilităţii pe zona de muncă temporară se leagă pe deoparte de eficientizarea proceselor, iar pe de alta de investiţiile consistente pe care le-am făcut în tehnologie, mai ales software“

Valentin Petrof, country manager, ManpowerGroup România: „Îmbunătăţirea ratei profitabilităţii pe zona de muncă temporară se leagă pe deoparte de eficientizarea proceselor, iar pe de alta de investiţiile consistente pe care le-am făcut în tehnologie, mai ales software“

Autor: Adelina Mihai

19.05.2016, 00:05 379
Furnizorul de soluţii privind forţa de muncă ManpowerGroup România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 175,8 milioane de lei, în scădere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit infor­ma­ţiilor furnizate de companie. 
 
În 2014, cele două entităţi cu care Man­power activează în România - Man­power Romania SRL şi Manpower HR SRL – aveau afaceri de 210,5 mi­lioane de lei.
 
„În decursul anului 2015 am renun­ţat la câteva proiecte de volum, care con­tribuiau la cifra de afaceri, dar cu marje de profit nesustenabile. Am urmărit şi o diversificare a portofoliului, pentru a evita dependenţa de o anumită activitate sau de o anumită industrie“, a explicat Valentin Petrof, country mana­ger al MapowerGroup România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO