Creştere de două cifre pentru vânzările magazinului IKEA din Bucureşti

Autor: Ioan Dornescu 14.08.2012

"Vom înregistra o creştere de două cifre faţă de anul trecut", a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.

Magazinul deţinut de retailerul suedez IKEA a înregistrat în perioada 1 septembrie 2010-31 august 2011 vânzări de 361,8 milioane lei, în creştere cu 10,5% faţă de anul precedent.

Unitatea, situată în nordul Bucureştiului, a fost deschisă în 2006.

Oprişan a afirmat că planurile legate de construcţia celui de-al doilea magazin din România vor fi anunţate atunci când datele vor fi disponibile.

"Ne interesează orice oraş cu peste 300.000 de locuitori, iar construcţia şi amenajarea vor dura 14 luni. (...) Decizia este destul de grea şi îndelungată, se trece prin câteva filtre", a spus el.

IKEA România a lansat marţi catalogul pentru intervalul septembrie 2012-august 2013, în România fiind disponibile 950.000 de exemplare.

Reprezentanţii retailerului au afirmat că preţurile valabile în următorul an sunt comparabile cu cele din perioada anterioară, iar gama de produse este schimbată în proporţie de 20-25%. Din totalul produselor comercializate de magazinul din Bucureşti 4-5% sunt realizate local.

Compania suedeză, fondată în 1943, deţine 337 de magazine în 40 de ţări sau teritorii.