Tarom şi Travel Guard Chartis lansează un serviciu de asigurări de călătorie

Autor: Liviu Iancu 06.08.2012

Tarom şi Travel Guard Chartis oferă servicii de asigurare dintre cele mai variate, disponibile spre vânzare în agenţiile proprii Tarom şi pe website-ul companiei.

Astfel, sunt disponibile două tipuri de asigurări care se selectează automat de către motorul de rezervări în funcţie de destinaţia călătoriei, internă sau internaţională.

"Includerea asigurărilor de călătorie în oferta Tarom reprezintă primul pas în diversificarea paletei noastre de servicii conexe transportului aerian pentru a le oferi pasagerilor noştri servicii complete de călătorie la standardele la care i-am obişnuit. Asigurarea de călătorie nu este obligatorie, dar indiferent de scopul deplasării este extrem de utilă, fie pentru călătoriile realizate în interes de serviciu, de afaceri, de muncă, pentru vizitarea rudelor şi prietenilor sau pentru cele de vacanţă", a declarat Andrei Popescu, Tarom Manager Ancilliary Revenue.

În cazul unei urgenţe, indiferent de locaţie, serviciul de asistenţă este mereu la îndemâna pasagerilor, având program non stop de funcţionare, prin intermediul unui Call Center specializat oferit de Travel Guard Chartis, potrivit sursei citate.