Şeful AFI Palace Cotroceni: Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim

Autor: Cristi Moga 04.08.2012

Vizitatorii AFI Palace Cotroceni lasă zilnic jumătate de milion de euro în magazinele mallului din Bucureşti.

Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, de­ţinut de compania israe­lia­nă AFI Europe, au crescut în pri­ma jumătate a acestui an cu 9%, la ni­velul de 91 mil. euro, po­trivit datelor trans­mise de companie către ZF.

Calculat în lei, vân­zările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi pe­rioa­dă, potrivit repre­zentanţilor AFI Europe.

Mallul de la Cotro­ceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de mi­lioane de euro, are prin­tre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.

"Rapoartele finan­cia­re aferente primelor şase luni indică o creş­tere cu aproximativ 14% a cifrei de afaceri com­pa­rativ cu perioada simi­lară a anului precedent. (...) Mallul este de­parte de a-şi fi atins potenţialul maxim în ma­terie de trafic şi venituri", afirmă Israel Vizel, general manager al AFI Palace Cotroceni.

Vânzările mallului de la Cotroceni au crescut şi pe fondul unei reveniri destul de consistente a consumului la începutul acestui an, datele de la Statistică indicând un avans de 4,6% în intervalul ianuarie-mai, după o lungă perioadă de scădere.

Atracţie în Capitală

Proiectul a devenit ra­pid un punct important pe harta Capitalei în ceea ce priveşte cumpă­ră­turile şi petrecerea tim­pului liber, iar în ma­te­rie de vânzări şi veni­turi gene­rate de închi­rie­rea spaţi­ilor mallul con­struit pe fosta platformă in­dus­trială UMEB con­cu­rează în primul rând cu centrul co­mercial din Bă­neasa, con­trolat de omul de afa­ceri Gabriel Popoviciu.

Retailerii din cadrul AFI Palace Cotroceni au rea­lizat anul trecut vân­zări cumulate de 181,8 mil. euro, în timp ce cifra de afaceri a companiei ca­re deţine centrul co­mer­cial s-a ridicat la 25,2 mil. euro, venituri rea­li­zate în pri­mul rând din închirierea spaţi­ilor mallului cu o suprafaţă de circa 76.000 mp. Cu alte cuvinte, aproape 14% din vânzările retailerilor s-au îndreptat către închirierea spaţiilor.

Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro