James Hetfield, solistul trupei Metallica, îşi lansează propriul brand de ochelari de soare

Autor: Florin Badescu 07.07.2012

Modelele din brandul lansat de James Hetfield, denumit şi "the Hetfield", sunt comercializate în nuanţe de vernil şi de negru.

Potrivit publicaţiei The Hollywood Reporter, ochelarii creaţi de rockerul american au o formă asemănătoare modelelor clasice Ray-Ban, însă conţin şi elemente din cultura "biker" şi punk.

"Aceşti ochelari sunt construiţi pentru a avea un design ce pare mai iute ca un riff de chitară şi pentru a rezista vreme îndelungată la viaţa dificilă pe care o are un motociclist ca mine aflat mereu pe drumuri", a spus James Hetfield.

Se spune că ramele ochelarilor creaţi de Hetfield sunt de zece ori mai rezistente decât ramele unor ochelari de soare obişnuiţi. Modelele din gama "the Hetfield" sunt comercializate la preţul de 219,99 dolari. Ace st preţ reprezintă la rândul lui un compromis atrăgător între modelele create de designerul Tom Ford - care se vând cu 400 de dolari - şi modelele clasice Ray-Ban, care se vând cu 125 de dolari.

Una dintre cele mai apreciate formaţii rock din istorie, Metallica s-a înfiinţat în 1981. De-a lungul carierei, a lansat nouă albume de studio, trei albume live, două EP-uri şi a vândut peste 100 de milioane de discuri în toată lumea, fiind recompensată cu nouă premii Grammy. Metallica poate fi considerată cu uşurinţă una dintre cele mai bune şi mai influente trupe heavy metal ale anilor '80. În loc să se alinieze trendului stabilit de restul formaţiilor de gen, trupa a ales să fie mai accesibilă, în acelaşi timp extinzând graniţele genului trash, folosind viteza şi volumul nu doar din principiu, ci chiar pentru a sublinia structurile complicate ale compoziţiilor.

Metallica a susţinut trei concerte în România, dintre care cel mai recent în vara anului 2010, în cadrul Festivalului Sonisphere.