Burcea: Valoarea brandului Paralela 45 a crescut şi în criză, până la 3-4 milioane de euro

Autor: Liviu Iancu 19.06.2012

Brandul Paralela 45 a crescut în ultimii ani şi a ajuns acum la 3-4 milioane de euro, a declarat Alin Burcea, proprietarul firmei, care spune că Paralela 45 a fost desemnată pentru al patrulea an consecutiv de revista Reader's Digest ca cel mai bun brand al unei societăţi de turism din România.

"Noi am obţinut în acest an, pentru a patra oară consecutiv, de la Reader's Digest, cel mai bun brand la agenţii de turism. Şi asociaţia de branduri Superbrands ne-a inclus în 2011 ca singura agenţie de turism în prima sută de branduri româneşti", a spus Burcea.

El evaluează brandul Paralela 45 la circa 3-4 milioane de euro şi spune că valoarea acestuia a crescut chiar şi pe timp de criză.

El estimează o creştere a afacerilor cu 5% în acest an, însă crede că piaţa nu s-a redresat încă.

"Din păcate, însă, se simte foarte clar că puterea de cumpărare pentru turism a scăzut, în sensul că oamenii alocă mai greu banii pentru turism", a spus el.

Paralela 45 a fost infiintata in aprilie 1990 şi deţine peste 35 de agenţii la nivel naţional, atât proprii, cât şi în franciză.