Clienţii BCR au efectuat în acest an schimburi valutare în valoare de peste două miliarde de lei

Autor: Emil Popescu 19.06.2012

"Vedem o tendinţă de creştere a tranzacţiilor prin intermediul echipamentelor dedicate şi a serviciilor de internet şi phone banking. Ca parte importantă a strategiei bancare privind canalele retail, ne dorim să încurajăm efectuarea schimburilor valutare în afara ghişeelor bancare. Prin urmare, punem la dispoziţia clienţilor noştri, dar şi a non-clienţilor, multiple posibilităţi şi beneficii de tranzacţionare în afara casieriilor: avem o reţea stabilă de echipamente şi servicii remote, avem cursuri de schimb preferenţiale pentru acestea şi suntem disponibili 24 de ore din 24, 7 zile din 7", a declarat într-un comunicat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail din cadrul BCR.

Valorile medii ale operaţiunilor de schimb valutar oscilează în funcţie de tipul plăţilor (operaţiuni cu numerar şi/sau între conturile clienţilor) şi în funcţie de canalul prin care sunt efectuate (Automate de Schimb Valutar, casierie - operaţiuni cu numerar şi/sau Maşini Funcţionale, Click, Alo 24 Banking BCR - operaţiuni între conturi), intervalul de variaţie fiind cuprins între 400 şi 4.000 lei/tranzacţie.