Lucrările înscrise în festivalul internaţional Cannes Lions vor fi analizate la Run Project – Romanian Agencies for Cannes pe 11 iunie

Autor: Andreea Mindrila 03.06.2012

Cannes Lions România şi IAA (International Advertising Association) România anunţă a doua ediţie a RUN Project- Romanian Agencies for Cannes, eveniment unde se vor analiza lucrările înscrise de români în festivalul internaţional de advertising Cannes Lions.

Evenimentul, care va avea loc pe 11 iunie de la ora 19:00 la IAA House, îl are ca invitat special pe Dinu Pănescu, juratul roman la Cannes Lions 2012.

Pănescu este group creative director la McCann România şi face parte din echipa care a câştigat nouă premii la Cannes Lions în 2011, cu lucrarea ROM.

La eveniment vor fi proiectate şi analizate toate lucrările înscrise din partea agenţiilor şi clienţilor români la diversele secţiuni ale festivalului (Branded Content, Creative Effectiveness Lions, Cyber Lions, Direct Lions, Promo & Activation, Titanium and Integrated, Media Lions, PR Lions, Press Lions, Radio Lions).

”Sper ca la întâlnirea de luni să fi­e cât mai mulţi oameni din online, PR, BTL, dar şi strategie, pentru că sunt convins că adevărata noastră şansă la Cannes vine dinspre aceste discipline şi din modul în care reuşim să le integrăm”, a declarat Pănescu.

Felix Tătaru, vice-preşedintele la nivel internaţional al IAA, spune că pentru ridicarea standardelor creative din România, experienţele de sharing sunt catalizatoare de energii creative.
“Sper ca pe drumul larg deschis anul trecut de Mccann România să calce anul acesta mai multe agenţii româneşti. Pe 11 iunie vom avea o primă imagine a ce ne-am putea aştepta de la România la Cannes”.

RUN Project este un eveniment care are drept obiectiv generarea unui context de dialog constructiv în jurul ”portofoliului” cu care România participă anual la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate. Evenimentul reuneşte anual peste zece mii de delegaţi din partea clienţilor, agenţiilor, caselor de producţie şi mediilor academice relaţionate cu domeniul comunicării. Anul acesta Cannes Lions se află la cea de-a 59-a ediţie şi se va desfăşura în perioada 17-23 iunie. Fostul preşedinte american Bill Clinton va susţine un discurs în cadrul festivalului, titlul speech-ului fiind “Cum poate contribui publicitatea la construirea unei lumi mai bune”.

IAA este o organizaţie care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din spectrul de marketing, de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. În România, IAA reuneşte peste 170 de companii, iar rolul acestui parteneriat strategic este să promoveze standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.