Clujenii de la Cosmetic Plant investesc 600.000 de euro într-un nou sediu

Autor: Laurentiu Cotu 16.05.2012

Producătorul de cosmetice bazate pe extracte din plante Cosmetic Plant din Cluj-Napoca va finaliza în acest an o investiţie de 600.000 de euro în realizarea unui nou sediu. Compania estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 7 mil. lei (1,6 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul trecut.

''În acest an vom finaliza o investiţie de 600.000 euro într-un nou sediu, pentru a face faţă creşterii companiei, atât din punct de vedere al modernizării liniei de producţie şi a utilajelor, cât şi ca spaţiu. De asemenea, ne vom canaliza atenţia pe lansarea de noi produse'', a declarat pentru ZF Transilvania Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant Prodcom.

Clujenii colaborează cu distribuitorii naţionali şi regionali de produse cosmetice, dar şi cu unele magazine naturiste şi farmacii, pentru care produsele sunt distribuite direct. Totodată, Cosmetic Plant are parteneriate şi cu reţelele de retail Cora Hypermarche România, DM Drogerie Markt, Profi sau Penny Market XXL. Reprezentanţii companiei spun că intenţionează în acest an să dezvolte noi colaborări cu lanţurile de retail, dar şi să intensifice activitatea pe pieţele externe. Capacitatea de producţie a unităţii din Cluj este de circa 1 milion de produse anual.

Cosmetic Plant Prodcom a fost înfiinţată în anul 1991 şi este deţinută de Tiberiu Meşter, Susana Laszlo şi Katalin Racz, compania având în prezent 27 de angajaţi. Clujenii au realizat în 2011 afaceri totale de 6,3 mil. lei (circa 1,5 mil. euro), în creştere cu 23% faţă de anul precedent. Cei mai importanţi competitori ai Cosmetic Plant sunt Farmec, Elmiplant şi Gerocossen.